A fiatal lelkek kedvesek számomra, és én sírok, mivel sokaknak közülük nem tanították meg az Igazságot

2012.07.17 04:00

Drága szeretett leányom, a te küldetésednek át kell karolnia Isten minden gyermekét. Én különösen a fiatal lelkek után vágyom, és azokért a lelkekért, akik lehetővé teszik az emberi intelligencia számára, hogy megakadályozzák Létezésem Igazságának meghallását.

A fiatal lelkek kedvesek számomra, és én sírok, mert sokaknak közülük nem tanították meg az Igazságot.

Őket szüleik vezették, akik közül sokan a sötétség mélységében vannak, és nem hisznek Istenben.

Az a fény, amelyet ők keresnek, az minden, ami fénylik, mivel eddig a hamis fényt vitték nekik. Őket a zene, a ruhák és szórakozás csábítják el, mindezek azzal a céllal, hogy az érzékeket ingereljék.

Ők nem ismernek Engem. Sohasem hallottak rólam, vagy arról, hogy milyen reményt képviselek jövőjük boldogságának keresésében.

Lucifer, a bukott angyal, – Atyám magasabb, a Szeráfok Hierarchiájában – tehetséges zenész volt.

Amikor a Sátán az Én fiatal, gyengéd lelkeimet támadja a világban, akkor azt a zenén keresztül teszi.

A zene az ő pusztító fegyvere, és minden típusú zenét felhasznál arra, hogy a kis ártatlan lelkeket a megtévesztés hálójába vonzza.

A zene Isten egy nagy Ajándéka. Ezt azonban arra is felhasználják, hogy elrejtsék a gonosz iránti hűséget, éspedig a dalszövegeken keresztül, melyek a fenevadat tisztelik. Nagyon kevés lélek fogja fel a zene hatalmát, vagy azt, ha helytelen módon használják.

Arra sürgetlek benneteket, segítsetek Nekem, kérlek, megmenteni a lelküket.

Hozzátok Hozzám őket. Ne erőltessétek őket soha. Ehelyett ajánljátok fel a fiatal gyerekeket Nekem, imáitokon keresztül.

A Keresztes Imahadjárat 67. imája: Tartsd biztonságban gyermekeimet a Hazugság Királyától.

„Kérlek, drága Jézus, tartsd biztonságban gyermekeimet a Hazugság Királyától. Szentséges Szívednek ajánlom fel ezeket a gyermekeket – itt nevezd meg őket – és kérem, hogy Drága Véred palástja által világosítsd meg a lelküket, és óvatosan vedd őket szerető Karjaidba, hogy minden bajtól védve legyenek. Kérlek, nyisd meg a szívüket, és a Lelkiismeret Megvilágítása alatt áraszd el Szentlelkeddel a lelküket, hogy megtisztuljanak minden gonoszságtól. Ámen.”

 

Ima az Ateisták részére a Nagyfigyelmeztetés alatt.

Azokhoz szólok közületek, akik azt mondják, hogy ateisták, most halljátok meg Ígéretemet: Szeretlek benneteket, és soha nem fogom feladni azon harcomat, hogy megmentselek titeket a csaló, a Sátán karmaiból, aki megvakít benneteket az Igazsággal szemben.

Amikor eljön az idő, és a Nagyfigyelmeztetés alatt a szemetek előtt fogjátok látni bűneiteket, kérlek, mondjátok a következő szavakat:

Jézus mutasd meg nekem az Igazságot, és ments meg engem a gonosztól.
Őszintén bánom bűneimet és kérlek, hogy most végy Kezedbe engem, és mutasd meg nekem Irgalmasságod fényét. Ámen
.

Ha ezt az imát imádkozzátok, akkor ti soha többé nem lesztek összezavarodva. Egy teher esik majd le a szívetekről, és ti akkor valóban békére találtok.

Amikor az a nap elérkezik, emlékezzetek ezekre a szavakra.

Sohasem hagylak el benneteket! Támogatni foglak titeket, és ti érezni fogjátok amint Szeretetem elárasztja testeteket, aztán meg fogjátok kapni azt a bizonyítékot, amelyre vágyakoztatok.

 

Jézusotok