A gyűlölet növekedni fog ellened. Azt fogják neked mondani, hogy ez a munka a sátántól van

2012.04.11 09:20

Drága szeretett leányom, miért van az, hogy néha megkérdőjelezed azokat a kegyelmeket, amelyeket Én neked adtam?

Az ajándékot, hogy olvass a lelkekben azért kaptad, hogy meg tudd különböztetni azon szegény lelkek szándékait, akik megpróbálják aláásni Szent Szavamat.

Ez az ajándék képessé tesz téged arra, hogy szánalmat érezz az ilyen lelkek iránt, és hogy segíts nekik megtalálni az örök élethez vezető igaz ösvényt; és hogy megszabadítsd lelküket azoktól a gyötrelmektől, amelyeket elviselnek.

Ez az ajándék arra is képessé tesz majd téged, hogy azonosítani tudd a hamis prófétákat.

Azonnal tudni fogod, hogy ki jön az Én Nevemben, és ki nem.

Először a félelem egy rettenetes süllyedő érzését fogod érezni, mert fel fogod ismerni a sátán munkáját. Azonnal tudni fogod, hogy ő mikor van jelen másokban.

Amikor ő mások által támad téged, hasonló érzésed lesz ahhoz, mint amikor a gyomrodba rúgnak.

Amikor olyan valakivel kerülsz szemtől szembe, akinek a sátán ellopta a lelkét, hányingert fogsz érezni, remegni és szédülni fogsz.

Ennek ellenére az Én Szavaimmal fogsz beszélni az ilyen lelkekhez, és olyan erővel, amelyet nem sajátodként fogsz felismerni.

Sokan, akik tiszta szívvel jönnek hozzád, érezni fogják Jelenlétem világosságát, amely elárasztja testüket.

Lesznek néhányan, akik alázatos szívűek, és mélyen szeretnek Engem, de mégsem fognak Szent Lelkemnek válaszolni, amely elárasztotta lelketeket.

Leányom, ez most egy nehéz szakasza a te küldetésednek.

A gyűlölet növekedni fog ellened.

Azt fogják mondani neked, hogy ez a munka a sátántól van.

Nem tudod, hogy a sátán, a csaló hogyan munkálkodik? Hogy arról győzi meg a jó lelkeket, amikor az Én Szavamat mondják, hogy ez nem Tőlem van?

Megpróbál meggyőzni másokat a tőle való félelem által, hogy a vele kapcsolatos jellemvonások másokban is jelen vannak.  

Ő kétségeket és lelki gyötrelmet okoz a lelkeknek, becsapván őket azáltal, hogy vakká teszi őket az igazságra, és megakadályozza a kegyelmek elfogadását, amelyeket nekik szántam a lelkük megszentelődésére.

Azokat támadja a legtöbbet, akik a legközelebb állnak Hozzám.

Ide nem csak a látnokok és a próféták tartoznak, hanem azok az igaz lelkek is, akik segítségére szükségem van hadseregem kialakításában.

Ez a hadsereg le fogja győzni a sátánt. Ő tudja ezt, és soha nem fogja feladni a lelkekért folytatott keresést.

Mégis emlékezz a következőkre: A Sátán nem rendelkezik azzal a hatalommal, amellyel Én rendelkezem. Ő nem tudja legyőzni a Szentháromságot. Ő tehetetlen Édesanyámmal szemben, akinek az a hatalom adatott, hogy megsemmisítse őt. Fél tőle.

Azokhoz szólok, akik kételkednek ezen üzenetek által adott Szavamban: kérlek benneteket, kérjétek meg szeretett Édesanyámat, hogy hozzon közelebb titeket Szent Szívemhez.

Kérjétek Őt, hogy szent Palástjával borítson be titeket, és részesítsen a gonosz elleni szükséges védelemben.

Ne feledjétek: a gonosz tele van gyűlölettel.

Amikor ti bármilyen gyűlöletet is találtok a szívetekben, különösen szent Hírnökeim iránt, akkor tudnotok kell, hogy a sátán kísért benneteket, hogy vétkezzetek.

Tehát, nektek kérnetek kell Tőlem azokat a kegyelmeket, amelyek erőssé tesznek benneteket.

Ne feledjétek, hogy Én soha nem fogok hátat fordítani egyikőtöknek sem, beleértve azokat is, akik gyűlölik hírnökeimet és azokat a lelkeket, akik elutasítanak Engem.

 

Szeretett Üdvözítőtök,
Jézus Krisztus