A Nagy Szorongattatás enyhülni fog az imák hatására

2011.08.18 20:45

Leányom, azok a követőim, akik olvassák, és jól eligazodnak a Szentírásban, saját emberi értelmezéseik miatt hajlamosak arra, hogy elragadtassák magukat, így könnyen elfelejtik azokat a tanításokat, amelyekben Én az egymás iránti szeretetről prédikáltam.  Szeressétek egymást. Tiszteljétek édesanyátokat és édesapátokat. Tiszteljétek Teremtőtöket, Istent, az Atyát, és úgy éljetek, ahogyan azt megmondtam nektek: szeressétek és féljétek Atyámat.

Oly sok tanult ember, akik Tanításaim értelmezésével foglalkoznak a saját belátásuk szerint, elfelejtenek egy dolgot. Azt, hogy amikor én újra eljövök, ítélni jövök. Egy percig sem gondolnak arra, hogy ez a saját életükben történhet meg, és nem egy távoli jövőben. Akkor miért kutatnak, és folyamatosan kutatnak, további magyarázatokért a Szentírás Szavaiban, amikor az igazság olyan egyszerű? Miért felejtik el azt, hogy a Szeretet minden, amit kérek tőlük? Az Irántam, a Megváltótok iránti szeretet, Isten, az Atya iránti, és az egymás iránti szeretet.

Azoknak az értelmiségi szakértőknek, akik nyilvánosan azt hirdetik, hogy ők képesek Tanításaim elemzésére, és még addig is elmennek, hogy megkísérlik megjövendölni visszajövetelem dátumát, ezt mondom: ha azt feltételezitek, hogy képesek vagytok az Én visszatérésem évét megnevezni, akkor ti sajnos tévedtek. Ez a dátum senkinek sem lesz megadva, sem az angyaloknak a Mennyben, de még szeretett Édesanyámnak sem. De Én kinyilváníthatom.  A Szorongattatás már egy ideje elkezdődött. A Nagy Szorongattatás pedig 2012 végétől fog elkezdődni. Ez a szörnyű időszak, szeretett követőim imáinak hatására, enyhülni fog. Ez még tovább fog enyhülni a Nagyfigyelmeztetés utáni megtéréseknek köszönhetően. Ez az esemény, jó hír, gyermekeim.  Ez segíti, hogy az embereknek a sátán iránti rabszolgasága megszűnjön.

A vallási szakértők olyan gőgöt mutatnak, amelyet Én visszataszítónak találok

Sokan sajnos el fogják utasítani a felkészülésre felszólító Kéréseimet, annyira fogva tartja őket ez az úgynevezett intellektuális vallási vita, amely az emberi érvelésen alapszik. Az egyik megpróbálja felülmúlni a másikat, bizonyítandó, hogy ő a nagyobb tudású. Ezek a szakértők olyan gőgöt mutatnak, amelyet Én visszataszítónak találok. Ők semmivel sem jobbak, mint annak idején a farizeusok voltak.  Elutasításuk megakadályozza az igazságot, miközben az ott van a saját szemük előtt.

Szavamat (Üzenetemet) Felszentelt Szolgáim elutasítják

Szavam (Üzenetem) süket fülekre talált. Szavamat (Üzenetemet) Felszentelt Szolgáim elutasítják, miközben Én megpróbálok kommunikálni velük a történelem ezen időszakában. De a Nagyfigyelmeztetés után nem lesz több mentségük arra, hogy ne álljanak fel, és hogy ne figyeljenek Utasításaimra. Mert akkor szét fogják tárni karjaikat, és könyörögve fogják majd Vezetésemet kérni a Nagy Büntetés idejére. Amikor ezek a próféciák feltáródnak azok előtt, akik kételkednek Szavamban, amelyet ennek a hírnökömnek adok, akkor sürgetve arra kérlek benneteket, hogy vegyétek szent Kelyhemet, igyatok belőle, és harcoljatok a lelkek megmentéséért.

Mindannyiatokat sürgetlek, beleértve az önjelölt szentírási szakértőket is, hogy alázatosan üljenek le, és tegyék fel ezt a kérdést: Miért bátorítanám Én az egyszerű híveket, hogy a földre való visszatérésemet illetően vitába keveredjenek? Az egyedüli, ami most számít, az az, hogy eljövök. Legyetek készenlétben minden időben. Soha ne ítéljetek meg másokat az Én Nevemben. Keressétek, minden áron, az alázat ajándékát, mert ez lesz a ti útleveletek a Mennyországba. 

 

A ti szerető Megváltótok, Jézus Krisztus