A Sátán meg lesz kötözve Királyságom alatt, és többé nem fogja becsapni Isten gyermekeit

2012.12.19 12:30

Drága szeretett leányom, a világnak tudnia kell, hogy a Béke Korszaka Ígéretem tetőfoka lesz, ahol Én uralkodni fogok az Új Ég és Föld fölött. Ez egy szellemi uralkodás lesz és Egyházam, az Új Jeruzsálem, békében lesz, és Szavam meghallásra kerül a nemzetek között.

A Sátán meg lesz kötözve Királyságom alatt, és többé nem fogja becsapni Isten gyermekeit. Ez az Uralom nem jelképes lesz, de ott az Élet Fája Szeretetet és Békét fog belélegezni, hogy mindazok, akik arra áldottak, hogy az Új Paradicsomomat élvezzék, ne szenvedjék majd el a halált, még akkor sem, amikor ennek az időszaknak a végén, jóllehet a Sátán egy rövid időre ki fog szabadulni.

Az Én Tervem megfelel Atyám Akaratának, és senkinek sincs joga megtagadni Atyám akaratát.

Ne kövessetek el hibát; nektek el kell fogadnotok Isten Igéjét, melyet Atyám könyve tartalmaz, mert ha nem ezt teszitek, meg lesztek tévesztve a próféciákat illetően, melyek az idők kezdete óta az emberiség számára adattak.

Egyedül csak az Én Ösvényemet kövessétek. Fogadjátok el Ígéreteimet. Ne kételkedjetek Bennem, mert akkor megbántotok Engem. Vagy úgy fogadtok el Engem, mint Megváltótokat, és teljesen megbíztok Bennem, vagy egyáltalán nem fogadtok el.

Az Én Szavam maga az Igazság. Az Igazság a szabadság és az Én Új Paradicsomom kapuinak kulcsa lesz, minden élő lélek számára, aki azt elfogadta.

Jézusotok