A Szent Biblia nem lesz félretolva ezen üzenetek miatt

2012.02.12 15:00

Drága szeretett leányom, tegnap hiányoltalak téged. Éjjel felébresztettelek, emlékszel még rá? Túlságosan fáradt voltál, – pedig én akkor beszélni szerettem volna veled.

Ma arra sürgetlek, hogy mondd el a világnak: egy háború van kiterjedőben, és ha követőim nem fognak egyre többen imádkozni, akkor ennek egy nukleáris háború lesz a következménye.

Ez most már közel van, de az ima, Atyám kezével együtt, el tudná azt hárítani.

Nekem még több követőre van szükségem, hogy terjesszék az egész emberiségnek adott Szent Szavamat, a lelketek javára.

Téged, leányom, azok támadnak, akik azt mondják, hogy Atyám Szent Könyve félre lett tolva ezen üzenetek miatt. Ez nem így van.

Ma üzeneteimnek az a célja, hogy megerősítsék a Bibliában foglalt tanításokat, mert manapság oly sokan vannak a világban, akik azt sem tudják, hogy az mit tartalmaz.

Még a végidők figyelmeztető jeleit sem tudnák felismerni, ha Én azt most ki nem nyilatkoztatom nekik.

Hogy miért történik mindez? Mert fel kell készítenem a lelketeket az Új Paradicsomra. Soha ne érezzétek azt, hogy én egy másik ösvényre próbállak terelni benneteket.

Mert csak egyetlen út vezet a Paradicsom felé, és Én vagyok az egyetlen, aki ennek kapuin átvezet majd benneteket.

Vegyétek figyelembe Szavamat.

Hallgassatok hívásomra.

Gyertek Velem, felemelt fejjel, félelem nélkül a szívetekben, miközben Én hadseregemet vezetem, hogy segítsen Nekem Földi Királyságom visszakövetelésében.

 

Szeretett Jézusotok