A tudósok nyilvánosan tagadni fogják, hogy ez a csoda valóban megtörtént

2012.01.13 21:35

Drága szeretett leányom, végül felismerik és meg fogják végre érteni Isteni Irgalmasságomat.

Isteni Irgalmasságom sugarai, amelyek a rózsaszínű éggel fognak kezdődni, el fogják a Földet árasztani, hogy megmentsék az emberiséget.

Egyetlen személy sem lesz ebből kizárva. Az államelnökök, királyok, királynők, hercegek, szegények, hírességek, koldusok, tolvajok, gyilkosok, ateisták, és akik a Mennyei Atyában és Bennem, az Ő szeretett Fiában hisznek, mindenkit meg fog ajándékom érinteni.

A gőgösek alázattal fognak leborulni, amikor súlyos bűneiket úgy fogják meglátni, amilyenek azok az Én Szemeimben.

A gonoszok látni fogják Isteni jelenlétem világosságát, és választás előtt fognak állni: vagy elfogadják szeretetemet és Irgalmasságomat, vagy arcul ütnek Engem. Bárhogyan is legyen, Isten minden gyermeke látni fogja Irgalmasságom sugarait, és nehezen fogják tudni ezt a csodát figyelmen kívül hagyni.

Arra sürgetlek mindnyájatokat, hogy imádkozzatok, hogy úgy üdvözöljék Irgalmasságomat és úgy fogadják azt el, mint egy éhes ember, aki az élet kenyerét ragadja meg; e nélkül a kenyér nélkül meghalna.

Csak két út lehetséges: vagy Velem jöttök Isteni Megváltótokkal, vagy a pokol tűzével kell szembenéztek.

Én mindig irgalmas vagyok, de a Nagyfigyelmeztetés után kevés időtök marad arra, hogy megbánást mutassatok.

Sok tudós, és azok, akik a sátán hadseregének tagjai, mindent arra fognak felhasználni, hogy nyilvánosan tagadják: erre a nagy Csodára valóban sor került. Imádkozzatok értük, hogy ez a csalás ne legyen csábító a langyos lelkeknek, akik hajlamosak arra, hogy ismét hátat fordítsanak Nekem.

Készüljetek, gyermekeim! Ne feledjétek: ez az égi beavatkozás az egyetlen mód arra, hogy az emberiség nagy része megmeneküljön.

Ha nem árasztanám ki Irgalmasságomat az egész világra, akkor nagyon kevés lélek léphetne be Új Földi Paradicsomomba.

Szeretlek mindnyájatokat, és üdvözöllek benneteket szeretetem és Irgalmasságom kebelén.

Ne féljetek, lelketeket Szentlelkem fogja elárasztani. Híveim szeretetét ez még erősebbé teszi Irántam, és akkor majd csatlakozni fogtok hadseregemhez, hogy mindazok megtérhessenek, akiknek több időre van szükségük ahhoz, hogy Hozzám forduljanak.

 

A ti Megváltótok és az Irgalmasság Királya
Jézus Krisztus