Amikor megváltoztatják a Keresztség Szentségét, eltávolítanak belőle minden olyan ígéretet, mely ellene mond a Sátánnak, mert azt fogják állítani, hogy ezek a hivatkozások régimódiak

2013.08.05 04:05

Drága szeretett leányom, senki se higgye az üldöztetés folyamán, melyet azoknak a szeretett felszentelt szolgáimnak kell majd elviselniük, akik hűségesek maradnak Hozzám, hogy Egyházam valaha is meghalhat. Mert ez lehetetlen. Egyházamnak, az Én Misztikus Testemnek, örök élete van.

Amikor ellenségeim megváltoztatják a Szentségeket és új ereklyéket, kereszteket és gyakorlatokat vezetnek be, és aztán azt mondják, hogy Egyházam az marad, ami mindig is volt, akkor ők hazudnak. Az Én Egyházam nem változhat meg soha.

Oly sok érvvel hozakodnak elő minden nemzetben, csakhogy bemocskolják a Házasság Szentségét. Ők, az Isten ellenségei, azt akarják, hogy a Keresztények fogadják el az azonos nemű párok közötti házasságot, de nekik sohasem szabad ezt elfogadniuk, mivel ez megbántja Atyámat. Ez nem fogadható el az Ő Szemében. Amikor megváltoztatják a Keresztség Szentségét, eltávolítanak belőle minden olyan ígéretet, mely ellene mond a Sátánnak, mert azt fogják állítani, hogy ezek a hivatkozások régimódiak és túl ijesztőek. Azt fogják mondani, hogy mindez lényegtelen.

Aztán lassanként Tanításaim új változatát fogják bevezetni. Nektek, mindnyájatoknak, akik hisztek Egyházamban, sohasem szabad elárulnotok Engem. Nem szabad elfogadnotok soha semmilyen más helyettesítőjét a Szentségeknek, mint azt, amelyet Én adtam nektek. Én vagyok az Igazság. Egyházam az Igazságot képviseli. De ti csak akkor állíthatjátok azt, hogy Egyházam részei vagytok, ha Tanításaimat mind megtartjátok, Szentségeimet elfogadjátok, és azt, hogy Kereszthalálom a legnagyobb Áldozat volt annak érdekében, hogy biztosítsa számotokra az üdvösséget.

Minden, ami eltér az Igazságtól, attól való félelemben, nehogy megsértsék a pogányokat, nagyon veszélyes. Amikor megtagadjátok Isten Tanításait és az egyháznak egy új alternatíváját követitek, akkor ti többé már nem vagytok földi Egyházam részei. Ha kifogásokat emeltek az új pogány praktikák ellen, amelyeket a hamis próféta fog bevezetni, akkor benneteket eretneknek fognak tekinteni. Aztán megpróbálnak majd kiközösíteni benneteket az Én Nevemben. Ha hűségesek maradtok Hozzám és nem lesztek hajlandók részt venni ebben a gonosz csalásban, akkor ti továbbra is Egyházam részei maradtok.

A választás fájdalmas lehet, amikor mindezek a dolgok bekövetkeznek, de mégis nagyon egyszerű. Ti vagy Velem vagytok, vagy Ellenem.

Jézusotok