Az ajtók kinyíltak, hogy lehetővé tegyék a pogányok számára Egyházam meggyalázását

2014.06.16 17:27

Drága szeretett leányom, azoknak közületek, akik nem szeretik, hogy kommunikálok veletek, tudniuk kell a következőt: A szabad akaratotok azt jelenti, hogy szabadon választhattok: elfogadjátok vagy sem, amit mondok, vagy amit óhajtok. Hiszitek, vagy nem hiszitek, a ti választásotok, és bármit is döntötök Én nem foglak ezért Elítélni benneteket.

De nektek soha nem szabad másokat elítélnetek az Én Nevemben. Ezalatt azt értem, hogy elítélitek azokat, akik elutasítanak Engem, valamint azokat, akik elfogadják Beavatkozásomat. Nincs joga senkinek sem közületek, hogy azt állítsa egy másik emberről, hogy gonosz vagy vétkes lenne a rossz cselekedet miatt. Azok közületek, akik kíméletlenül elítélik azokat az embereket, akikről azt hiszitek, hogy rosszak, vétkesek a rossz cselekedet, vagy az eretnekség bűne miatt – nem rendelkeznek ezzel a joggal. Nektek csendben kell maradnotok, és imádkoznotok kell azokért, akikről azt gondoljátok, hogy (ebben) érintettek. Egyedül csak Nekem, Jézus Krisztusnak van Hatalmam arra, hogy megítéljem az emberiséget.

Amikor egy másik embert lealjasítotok az Én Nevemben, akkor bűnt követtek el és Én ezt fel fogom róni nektek. Amikor a nyelvetekkel bántotok másokat, el foglak hallgattatni benneteket. Amikor kárt tesztek mások hírnevében, akkor a ti saját hírneveteket fogják mások megkérdőjelezni. A képmutatás undorít Engem, és amikor az Én Nevemben elkövetett rágalmazásért vagytok vétkesek, akkor nemcsak magatokra hoztok nagy szégyent, hanem Szent Nevemre is.

Minden olyan ember, aki fájdalmat okoz egy másik embernek és közben nyilvánosan azt vallja, hogy Isten Nevében beszél, saját magát csapja be. Azok, akik megbüntetnek másokat és azt mondják, hogy az Isten iránti elkötelezettségük és odaadásuk miatt csupán feladataikat teljesítik, nem Tőlem valók. Szégyelljétek magatokat, mert ti nem ismertek Engem! És miközben egymás között harcoltok – Keresztény a Keresztény ellen –, a köztetek lévő pogányok elözönlötték Egyházamat. Az ellenség nagyon okosan dolgozik. Ravasz terve nem más, minthogy viszályt okozzon Egyházamban és mivel gyengül az Irántam való valódi hűség, az ajtók megnyíltak, hogy lehetővé tegyék a pogányok számára, hogy meggyalázzák Egyházamat és a Szent Eukarisztiát.

Szégyen azokra közületek, akik ismerik az Igazságot – Szent Szavamat, mely a Szentírásban adatik nektek. Minden áldozat meg volt hozva értetek; Isten hozzátok küldött prófétáit meggyalázták, üldözték és megölték; a látnokokat és a szenteket csak a haláluk után tiszteltétek, de megostoroztátok őket amikor megosztották Szavamat, majd az Én Saját Áldozatom – amikor Keresztre feszítettetek Engem. Most pedig mit csináltok? Megengeditek azoknak, akik hamis isteneket imádnak, hogy Oltáraimon adózzanak tisztelettel nekik, melyek az Én tiszteletemre voltak szánva. Vajon nektek megengednék ezek a pogányok, hogy ugyanezt tegyétek templomaikban?

A történelem megismétli önmagát. A pogányok átvették Atyám Templomát és ők ki lettek dobva. Amikor megszentségtelenítitek Egyházamat és Testemet, nem vagytok alkalmasak többé arra, hogy szolgáljatok Engem és Én ki fogom dobni minden felszentelt szolgámat, aki ily módon elárul Engem. A ti bűnötök feketébb, mint azoké, akiket az Én Nevemben szolgáltok, mert magatokkal viszitek a lelkeket, akiket elvesztek Tőlem. Itt a választásotok ideje. Vagy elfogadtok Engem, Jézus Krisztust, olyannak, amilyen Vagyok és nem olyannak, amilyennek szeretnétek, hogy Legyek – vagy elutasítotok Engem. Nincs semmi a kettő között.

Jézusotok