Az emberiség iránti Szeretetemet sokan érzik. Sajnálatosan, aki azt nem keresi, nem találja meg

2012.12.21 22:20

Drága szeretett leányom, szeretni Engem egyszerű dolog. Nem kell ahhoz jártasnak lennetek a Szentírásban. Mindaz, amit tennetek kell, a következő:

Hívjatok Engem, még akkor is, ha Létezésemet illetően kétségeitek vannak. Én váratlanul el foglak tölteni benneteket Jelenlétemmel. Egy olyan Szeretetet fogtok érezni, mint még soha azelőtt. És azután ismerni fogjátok az Igazságot.

Én valóban létezem. Én itt vagyok, és szeretlek mindnyájatokat. Az igaz Szeretet erős érzelmi kötelékkel hatol át a szíveteken. Ez egy kétoldalú ajándék. Szeretni fogtok Engem és csodálkoztok majd, hogy hogyan lehetséges ez?

Az emberiség iránti szeretetemet sokan érzik. Sajnálatosan, aki azt nem keresi, nem találja meg. Azoknak mondom, akik úgy érzik magukat, hogy még mindig egyre csak távolodnak Tőlem: Mindaz, amit tennetek kell, hogy hívtok Engem, hogy ezáltal megvilágosítsam lelketeket.

Születésem hirdette Atyám Szeretetének bizonyítékát az emberiség iránt. Elküldött Engem, Üdvözítőtöket, Irántatok való Szeretetének köszönhetően.

A Szeretet nem egy olyasvalami, amelyre mindig magától értetődőnek kell tekintenetek, mivel ez a legnagyobb Ajándék Istentől. Ez fölülmúl minden más érzést, és le tudná győzni a gonoszt, ha megragadnátok azt.

Szeretetem Lelke, Védelmem, beborít benneteket ebben a különleges időszakban. Ti az Enyéim vagytok. Én a ti szívetekben vagyok. Mindössze annyit kell tennetek, hogy lehetővé teszitek Szeretetemnek, hogy eltöltsön benneteket, mert ha ezt megteszitek, akkor igazi békét fogtok érezni.

Megáldalak mindnyájatokat.

Jézusotok