Az Én leghőbb vágyam, hogy felkutassátok a fiatalok lelkét

2013.05.09 22:45

Drága szeretett leányom, az Én szeretetem örökké tartó minden nemzet, minden bőrszínű és minden felekezethez tartozó fiatalja iránt, akik nem akarnak elismerni Engem. Mély az én bánatom ezekért a kicsiny lelkeimért. Értük imádkozni kell, különösen most. Irgalmamba fogom venni őket, tétovázás nélkül, ha kértek Engem ezen imán keresztül:

A Keresztes Imahadjárat 106. imája: Irgalom azon fiatalok számára, akik nem ismerik el Istent.

Drága Jézus, vedd védelmedbe Isten azon gyermekei lelkét, akik nem ismernek Téged, akik nem ismerik el Szeretetedet és Ígéretedet.

Áraszd rájuk Kegyelmedet, a megtérés kegyelmét, és adj nekik örök életet.

Légy irgalmas mindazokhoz, akik nem hisznek Jelenlétedben és akik nem keresik bűneik bocsánatát. Ámen.

Szeretett Maradék Hadseregem, az Én leghőbb vágyam, hogy felkutassátok a fiatalok, az agnosztikusok és azok lelkét, akik nem hisznek Istenben. Őket részesítsétek előnyben. Arra kérlek benneteket, hogy vonjatok Védelmem alá minden nemzetet, minden hitfelekezetet, minden fajta bőrszínű embert és minden vallást. Amikor ilyen lelkeket hoztok Hozzám, akkor Én nagy Ajándékokat adok nekik és megígérem a megmentésüket.

Fontos, hogy ne hagyjátok figyelmen kívül azokat, akik nem törődnek az üdvösségükkel.

Ők azok a lelkek, akik után vágyakozom, és Én követni fogom őket minden sarkon, minden résen és országban, míg csak Királyságomba nem vonhatom őket.

Ne feledjétek el ezt a kérést. Ne feledjétek, hogy az Én vágyam az, hogy elérjem azokat, akik nem ismernek Engem és azokat, akik nem akarnak megismerni Engem.

Jézusotok