Az időjárás különös jeleket fog mutatni…

2011.11.02 19:40

Drága szeretett lányom, az időjárás különös jeleket fog mutatni, miközben a Föld egy új állapot felé halad, felkészülve Isteni Irgalmasságom cselekedetére, amint jövök, hogy még egyszer megmenthesselek benneteket.

A gyűlölet minden nemzetnél erősödik. Az elégedetlenség mindenhol érezhető. Az egymás iránti szeretet gyengül, miközben az önszeretetet nemcsak megtűrik, de még fontosnak is tartják ahhoz, hogy a mai világban elfogadhatóak lehessetek.

El fogom törölni a gyűlöletet. El fogom taposni az emberek azon terveit, hogy terrort okozhassanak testvéreiknek. Az arroganciát (a gőgöt) ki fogom törölni a lelkükből. Minden bűn fel lesz fedve előtettek, úgy, ahogy azok az Én Szememben látszanak, nyers rondaságukban.

Miért kell oly sok jó szívű léleknek az Én egykori tanításaimnak hátat fordítaniuk? Mi történt Isten, az Atya szeretetével, hogy ez szégyenletes már a szemükben? Én megmondom nektek: Ez azért van, mert oly sok gyermekem van félre vezetve a világ élvezetei által. Bár az anyagi javak sokasága, melyeket meg akarnak szerezni, elérhetetlen számukra, mégis nyugodtan visszautasítanak Engem. Az emberiség lelkét már egy olyan vastag sötétség homályosította el, hogy egy bizonyos időre lesz szükség ahhoz, hogy Világosságom átszűrődhessen, és hogy a lelkükbe hatolhasson.

Mennyi keserű könnyet sírok a szomorúságtól ezekért az elveszett lelkekért, akik reménytelenek a megváltás békéje miatt, melyre annyira vágyakoznak. Egyszerűen nem ismerik fel, hogy csak Én tudom ezt a békét fáradt szívükbe vinni.

Ó, már olyan régen elfelejtették szeretetemet. Én már csak egy töredék vagyok a fejetekben, nem, mint a valóság következménye. Az elme és a szív békéjét akarják, de kéréseikkel nem fordulnak Hozzám. Csak akkor tudok válaszolni, ha megkérnek Engem. Ők nem tudják ezt?

Mindazokhoz szólok, akik Engem szeretnek, de testvéreiket gyűlölik, vagy neheztelnek rájuk: Nektek is szükségetek van a segítségemre. Nincs szükségem a hűségetekre, ha mások iránt nem vagytok kedvesek. Amikor testvéreiteket bármilyen okból megbántjátok, akkor Engem bántotok meg. Nem számít, hogy hogyan igazoljátok cselekedeteiteket, ezt tudnotok kell. Én érzem mindazok fájdalmát, akikkel visszaéltek. Ha ti ilyen módon bántotok Engem, akkor nem tudtok igaz, szívbéli szeretetet mutatni Irántam.

Tanuljatok ebből. Minden dologban az alázatot keressétek, mielőtt még Színem elé kerülnétek, hogy Szent Akaratomnak hűséget esküdjetek. Ilyen módon lesz csak tiszta a lelketek, hogy méltók lehessetek Királyságomra.

Ti, gyermekeim, szerencsések vagytok, mert közületek milliók lesznek részesei Új Paradicsomomnak. Mindez ezzel az időszakkal függ össze, melyben éltek. Oly sokan közületek gyermekek, a mai világban úgy menekülhetnek meg, ahogyan ez az előző generációknak lehetetlen lett volna.

Üdvözöljétek ezt a jó hírt és használjátok ki ezt az alkalmat, ameddig csak tudjátok, hogy Isteni Irgalmasságomat nyílt és bűnbánó szívvel fogadhassátok.

 

Megváltótok, Jézus Krisztus