Az Igazság fog megszabadítani benneteket. A hazugságok el fognak pusztítani benneteket.

2013.06.23 18:37

Drága szeretett leányom, mennyire megszakad a Szívem szegény, szeretett szolgáimért, akik most elkezdték a zűrzavart felismerni, mely Egyházamban mutatkozik. Nekik a következőket mondom: maradjatok Egyházam fedele alatt és tegyétek, amit tennetek kell, hogy szolgáljatok Engem. Maradjatok sziklaszilárdan Tanításaim mellett. Ne fogadjatok el új és úgynevezett teológiai magyarázatokat arra vonatkozólag, hogy Én ki vagyok, mit tettem az emberiségért, vagy hogyan fogok visszatérni, hogy visszaköveteljem Isten minden gyermekét, akik elfogadják Irgalmasságomat. Egyedül csak az Én Szent Szavamban bízzatok, mely Apostolaim által és a Legszentebb Bibliában adatik nektek. Bármi, ami eltér a Szentségektől vagy attól, amit arról mondtak nektek, ami a Megváltáshoz szükséges – ne fogadjátok el!

Én vagyok az Igazság. Ti megkaptátok az Igazságot. Csak az Igazság mentheti meg a lelketeket a kárhozattól. Az Igazság fog megszabadítani benneteket. A hazugságok el fognak pusztítani benneteket. Én ünnepélyesen rendkívüli kegyelmeket ígérek nektek, drága Felszentelt szolgáim, ha ezt az imát mondjátok, annak érdekében, hogy kitartsatok az üldöztetéssel szemben, mivel a hitetek a végsőkig próbára lesz téve.

A Keresztes Imahadjárat 110. imája: A papoknak, hogy hűségesek maradjanak Szent Szavadhoz

Ó, legdrágább Jézusom, kérlek, tarts meg erősnek és bátornak engem, hogy Legszentebb Nevedben meg tudjam védeni az Igazságot.

Könyörögve kérlek, add meg nekem azt a kegyelmet, mely szükséges ahhoz, hogy mindenkor tanúságot tegyek Szent Szavadról.

Tedd lehetővé számomra, hogy ellenálljak annak a nyomásnak, hogy valótlanságokat támogassak, amikor a szívemben tudom, hogy megbántanak Téged.

Segíts nekem, hogy halálom napjáig hű maradjak Szent Szavadhoz. Ámen.

Felszentelt szolgáimnak: van még egy figyelmeztető Szavam számotokra.

Nektek meg kell védenetek a Bűnbánat (Gyónás) Ajándékát és fel kell ismernetek, hogy csak azok fognak egyesülni Velem a Paradicsomban, akik bűneik megbánására törekednek és úgy fogadnak el Engem, Jézus Krisztust, mint megmentésük kulcsát.

Jézusotok