Az Új Paradicsomom egy vég nélküli világ lesz – ahogyan az meg volt jövendölve

2014.04.17 21:00

Drága szeretett leányom, a halálból való Feltámadásom okkal történt. Erre nem csak azért került sor, hogy egyszerűen bebizonyítsa Istenségemet azok számára, akik nem fogadták el, hogy Én Ki Voltam. A lelkek, akik addig meghaltak, nem mehettek be a Mennyországba. Nekik várniuk kellett. De nem sokkal Feltámadásom után ők egy új Életet kaptak Királyságomban. Feltámadásom Örök Életet hozott a lelkeknek, ezért a halálnak többé már nem volt hatalma az emberi nem fölött.

A Feltámadásom Második Eljövetelemkor valóban nyilvánvaló lesz, mert akkor mindazok a lelkek, akik Bennem és Értem haltak meg, szintén fel fognak támadni a halálból, és Örök Életet fognak kapni. Ők testben és lélekben fognak feltámadni, tökéletes egységben Isten Akaratával, és az új Paradicsomomban fognak élni, amikor a régi Föld és Ég eltűnik, és egy új világ keletkezik. Az Új Paradicsomom egy vég nélküli világ lesz – ahogyan az meg volt jövendölve. Mindazok, akik szeretik Istent, és akik elfogadják Irgalmasságom Kezét, be fognak lépni Dicsőséges Királyságomba. Ezt az Ígéretet tettem, amikor földi Testemet átadtam a halálnak, hogy mindnyájatoknak Örök Életet adjak. Ne feledjétek, hogy amit Isten megígér, azt Ő mindig teljesíteni is fogja. Amit Isten megannyi prófétája által megjövendölt, az be is fog következni, mert amikor Ő egy dolgot mond, nem gondol másra.

Amikor Isten azt mondta Jánosnak, hogy a világ az utolsó napokban ketté fog szakadni és Templomát le fogják rombolni, akkor Ő nem hazudott. Elérkezett az uralkodása azoknak, akik el szeretnék pusztítani Isten Igéjét, és eljött az ideje minden megjövendölt próféciának, Dániel jövendölésétől kezdve Jánosig. Az Ígéretem, hogy eljövök szétválasztani a juhokat a kosoktól, hamarosan valósággá válik. A Menny Beavatkozása által az ember mindenféle segítséget meg fog kapni, és megannyi lehetőséget, hogy megtegye végső választását. Ő vagy Engem fog követni, vagy lemarad.

Jézusotok