Egyházam, az Én Igaz Egyházam a hasán fog csúszni

2014.10.08 20:45

Drága szeretett leányom, Egyházamat romba döntik, és e miatt sokat kell majd szenvedniük azoknak, akik továbbra is hűségesek maradnak Isten Törvényeihez.  

Egyházam, az Én Igaz Egyházam a hasán fog csúszni, miközben minden olyan sértést hozzá fognak vágni, mely Istenségemmel és az Örök Atyám által meghatározott Törvényekkel kapcsolatos.   Bezárván az aranyozott börtön kapui mögött, szolgáim közül sokan kénytelenek lesznek lenyelni az eretnekséget. De nem csak ez, hanem még arra is kényszeríteni fogják őket, hogy hirdessék az eretnekséget, és győzzék meg az ártatlanokat arról, hogy Isten átírt Igéje a mai világban elfogadható.

Atyám Haragját most az a felháborodás váltotta ki, hogy az Egyház hamarosan – miután a felismerhetetlenségig megváltozott – olyan új rítusokat, szabályokat és gyakorlatokat fog előkészíteni, hogy az már egyáltalán nem fog arra az Egyházra hasonlítani, amelyet Én építettem. 

Mindezeket a dolgokat Atyám engedte meg, hogy a Sátán próbára tehesse azok hitét, akik Hozzám tartoznak. Jaj azoknak, akik elárulnak Engem, mivel ők magukkal fogják vinni azok lelkét, akiknek a neve az Én Számomra volt fenntartva. Én harcolni fogok ezekért a lelkekért. Meg fogom büntetni ellenségeimet, mert a megtévesztés és a ravaszság segítségével csábították – és vitték el Tőlem a lelkeket. Ezekért a bűnökért el fognak veszni Számomra.

Egyházamat Én hoztam a világra. Halálom által a Testemet adtam nektek, és ez lett az Én Egyházam. Most be fogják mocskolni azt, és Testemet újból keresztre fogják feszíteni. Ellenségeim egy parányi szégyent sem fognak érezni, mivelhogy gőgös ambícióiknak és önelégültségüknek semmi köze sincs Hozzám.

Milyen könnyen lehet vezetni azokat, akiknek gyenge a hite. Milyen könnyen lehet majd vezetni az erős hitű lelkeket is, mivel ők félni fognak megvédeni az Igazságot. Egyedül csak a maradék, mely valóban engedelmeskedik Szavamnak, lesz hűségesek Egyházamhoz. Nekik lesz köszönhető, hogy Egyházam soha nem fog meghalni.

Jézusotok