Én végtelenül Irgalmas Vagyok. Nem Vagyok bosszúálló.

2014.03.04 21:25

Drága szeretett leányom, ne feledd, hogy Isten mindig az elnyomottak javára dönt. Ő soha nem fogja felmagasztalni azokat, akik önmagukat felmagasztalják. Ezt minden felmagasztalt embernek mondom: Királyságomban a világ kicsinyeiből a legkisebbek lesznek felmagasztalva. A világ elnyomói az Utolsó Ítélet Napján el lesznek nyomva.  

Én végtelenül Irgalmas Vagyok. Nem Vagyok bosszúálló. Én nem foglak megdorgálni benneteket, így válaszolván a mások ellen elkövetett rossz cselekedetért, a másokkal szemben tanúsított gyűlöletért, vagy a kemény bánásmódért, ahogyan másokat elítéltek. Oly nagy az Én Szeretetem, hogy meg fogok nektek bocsátani minden bűnt, kivéve az örök bűnt, amely elátkozza Isten Igéjét. Én mindig meg fogok bocsátani nektek, attól függetlenül, hogy hogyan feszítetek keresztre Engem, vagy szolgáimat, akik megmentésetekre lettek küldve.

Keresztre feszítésem óta még soha nem volt tanúja az emberiség egy olyan Beavatkozásomnak, mint most, amikor az Igazság Könyvét hozom.

Közel már az idő, hogy összegyűjtsek minden nemzetet a végső egyesülésre. Magammal viszem azokat, akik tetteik, szavaik és cselekedeteik által az Enyéim, egy új kezdetbe, ami az új világ, az Új Paradicsom lesz. Az Én Királyságom a tietek lesz. Én össze fogom gyűjteni népemet a Föld minden szegletéből. Egyesek az Enyéim lesznek, miközben mások a gonoszságaikért meg lesznek büntetve. A meghívottak, valamint azok, akik az idők kezdete óta választottak voltak, olyanok lesznek, mint az oroszlánok. Bátorságot fogtok kapni a Mennyből, és nektek arra szükségetek lesz, ha le akarjátok küzdeni a gyűlöletet, amelyet majd veletek szemben tanúsítni fognak.

Kérlek, soha ne féljetek ellenségeimtől. Hagyjátok figyelmen kívül mérgeiket. Bár hangjuk lehet üvöltő, ordítozásaik fülsüketítő, azonban fölöttetek nincs hatalmuk. Ha ti valóban az Enyéim vagytok, a Pokol tüze nem fog diadalmaskodni fölöttetek.

Jézusotok