Ez alkalommal jövök megújítani a Földet, hogy helyreállítsam Királyságomat a Földön

2014.04.29 09:00

Drága szeretett leányom, sokan talán kérdezhetik, hogy Isten, az Atya, a Mindenható Teremtője mindannak, ami Van, és ami örökké Lesz, hogyan szenvedhet. Az Igazság az, hogy Atyám, Aki minden létezhető dologban tökéletes, el van telve Szeretettel. Mivel Ő a Szeretet Istene, amikor szidják, akkor az a Szívében Fájdalmat okoz.

Isten gyermekei Ádám és Éva bűne által elutasították az Ő Nagy Ajándékát: a Paradicsomot, amikor kiestek a Kegyeiből. Ehelyett hagyták magukat elcsábítani a ravasz megtévesztéstől, amelyet a gonosz helyezett eléjük. Mennyire szenvedett akkor Atyám ezen árulás miatt, és mennyire szenved még mindig a mai világban lévő árulás bűne miatt. Semmi sem változott, a Megváltás Csodáját kivéve, amelyet Ő örökségül hagyott a világra az emberiségért hozott Áldozatom által.

Atyám mindnyájatok iránti Szeretete olyan Nagy, hogy a Fájdalma, amelyet az ember vaksága és Nagy Irgalmának elutasítása okoz, szintén az Ő Ajándéka az emberiség számára. Szomorúságának és a lelkek utáni vágyának köszönhetően, Ő el fogja érni, és meg fogja ragadni még a legjobban vonakodó hitetlent is. Azoknak, akik nem hisznek Istenben, de akik vágynak bizonyítékra és minden olyan jelre, amely nyomorúságukban vigaszt nyújt számukra, a következőket mondom: Én, Jézus Krisztus, első alkalommal nemcsak azért jöttem, hogy megmentsem azokat, akik elfogadták az Igazságot, hanem azokért is, akik képtelenek voltak hinni Istenben. Most ugyanazt teszem. Megígérem nektek a következőket: mialatt a hívők harcolni fognak egymás között, vitatván azt, hogy vajon Én Vagyok az, Jézus Krisztus, vagy sem, Aki jelenleg a világgal értekezik, az Irántatok való Szeretetemnek köszönhetően, be fogom bizonyítani nektek, hogy valóban Én Vagyok az, Aki most beszélek, és hogy Atyám újra elküldött Engem, hogy megmentselek benneteket.

Ez alkalommal jövök megújítani a Földet, hogy helyreállítsam Királyságomat a Földön, a Paradicsomot, amelyet Atyám teremtett Ádám és Éva számára. Ez a Nap hamarosan felvirrad, és még mielőtt ez az idő elérkezne, meg fogom világítani elméteket, testeteket és a lelketeket. Hatalmammal – Istenségemmel meg foglak döbbenteni benneteket, és ti akkor a szeretetnek egy olyan hullámát fogjátok érezni, hogy nem lesz kétségetek afelől, hogy ez csakis Tőlem jöhet. Ez az Én Ígéretem. Isten elsőként azon gyermekeit fogja elérni, akik Őt nem ismerik, és nem hisznek Benne. A legtöbbjük futva fog majd Hozzám jönni, mivel ők nem fognak előítélettel rendelkezni, amely a lelki dolgokban való túl nagy jártasság miatt fejlődhet ki. Ugyanakkor el fogom érni azokat a lelkeket is, akik nagy sötétségben vannak, akik kétségbe vannak esve, akik elveszettek, és akiknek a szívét nagy teher nyomja. Tehát, amikor Szavamat olvassátok, melyeket ezek az Üzenetek tartalmaznak, tudnotok kell, hogy Üzeneteim nemcsak azoknak vannak szánva, akik szeretnek Engem – ezek azért adatnak, hogy elérjenek benneteket.

Én békét adok nektek. Jó hírt hozok nektek, mert egy dicsőséges jövőt faragtam számotokra, ahol a halálnak nincs hatalma fölöttetek. Nagy örömmel várom azt a Napot. Kérlek, várjátok ti is azt türelemmel és bizalommal, mert amikor Én megnyitom a szíveteket, gondjaitok nem lesznek többé.

Szeretett Jézusotok