Hallgassátok meg sürgős kérésemet, imádkozzatok az ateisták lelkéért

2012.01.23 15:20

Drága szeretett leányom, a világ azon van, hogy a felismerhetetlenségig megváltozzon.

Mert az Én időm már közel van.

Arra sürgetek minden hívőt, aki Bennem, Isteni Megváltójukban, és az Én Örök Atyámban hisz, hogy szakítsa félbe tevékenységeit és hallgasson meg Engem.

Attól függetlenül, hogy hisztek, vagy nem, ezekben a világnak adott eme időkre vonatkozó üzenetekben, hallgassátok meg sürgős kérésemet:

Imádkozzatok, imádkozzatok és imádkozzatok az ateisták lelkéért, szívetek Irántam való minden szeretetével.

Sokan meg fognak halni a Nagyfigyelmeztetés alatt.

Sokaknak nem lesz esélyük időben a bűnbánatra.

Arra sürgetlek benneteket, hogy ajánljátok fel minden szenvedéseteket és imáitokat ezekért a lelkekért, hogy meg tudjam menteni őket a pokol tűzétől.

Imádkozzatok azokért, akik nem fognak visszatérni Hozzám, még akkor sem, amikor az igazságot megmutatják nekik.

Imádkozzatok azokért is, akik nehéznek fogják találni a Tisztítótüzet a Földön, vagyis a vezeklést, melyet jó szívvel fognak majd elfogadni.

Sokan nagyon fájdalmasnak fogják azt találni.

Imádkozzatok, hogy megkapják a kitartáshoz szükséges erőt.

Menjetek gyermekeim, és tegyetek meg mindent, amit kértem tőletek, mert kevés a hátra lévő idő.

Szeretlek benneteket. Ne feledjétek, hogy nincs mitől félnetek, ha szerettek Engem.

Csak imádkozzatok azokért, akik most, ma visszautasítanak Engem és azokért is, akik hátat fordítanak majd az igazságnak.

 

A ti szeretett Megváltótok
Jézus Krisztus