Isten, az Atya: Amikor az Akaratom megvalósul, béke fog uralkodni

2014.07.18 15:52

Drága leányom, a világ az Enyém, Én pedig a gyermekeimé vagyok. Én a tietek Vagyok.

Ivadékaimnak nagy zűrzavarral kell szembe nézniük, amikor elküldöm angyalaimat, hogy hűségeseimet előbbre vigyék, és hamarosan minden gonoszság száműzetik. Ellenségeimet össze fogom zúzni, míg csak a fájdalomnak és szomorúságnak, amelyet az emberiség szenved, minden nyoma el nem töröltetik. Nem lesz több könny, szomorúság, fájdalom, mert minden hatalom az Enyém.

Tervem már kibontakozóban van, még ha csak kevés embernek van is erről tudomása. De Én ezt mondom nektek: Töröljétek le könnyeiteket. Ne féljetek Beavatkozásomtól, mert az Én Akaratom az, amely hamarosan egyesülni fog gyermekeim akaratával. Amikor Akaratom megvalósul, béke fog uralkodni, nemcsak a szívetekben, hanem a Földön is, éppen úgy, mint a Mennyben. Bízzatok Bennem.

Ne féljetek a Kezemtől, mert csak azok fognak szenvedni, akik teljesen elutasítanak Engem. Én nem vágyom a bosszúra, sőt még azok szívébe is be fogok hatolni, akik átkoznak Engem. Irgalmasságom azt jelenti, hogy csak nagyon kevesen akarnak majd elszakadni Tőlem, amikor Fiam, Jézus Krisztus által ismertté teszem Magam. A gyengék erőssé, a félénkek pedig bátorrá fognak válni, és akiknek a lelkében gyűlölet van, el fognak telni Szeretetemmel.

Én szeretem minden gyermekemet, és vágyom utánuk, éppen ezért a lehető legkevesebb szenvedés árán fogom visszaszerezni Királyságomat.

Kérlek benneteket, hogy teljesen bízzatok meg Bennem. Mert közel van az a nap, amikor egyedül csak Istenségem Fénye fog uralkodni a Földön, és a béke teljessége a tietek lesz.

Örök Atyátok,

A Legmagasságosabb Isten