Isten, az Atya: Azért jövök, hogy összegyűjtsem a hívőket. Nemsokára itt van az Én Időm, mivel Fiam Irgalmassága szinte elérkezett hozzátok

2014.01.13 16:56

Én vagyok Isten, az Atya. Én vagyok, Aki Vagyok. Én vagyok a ti Teremtőtök – az Alfa és az Omega.

Drága leányom, hallgass Engem, amint bejelentem, hogy azon Beavatkozásom, mely megakadályozza az emberi nem elpusztítását, hamarosan bekövetkezik.

Amikor nem hallotok semmi gonoszat – az nem azt jelenti, hogy nem létezik. Egy gonosz cselekedetet terveznek a háború kitörésére, azzal a kizárólagos céllal, hogy annyi embert pusztítsanak el, amennyit csak lehetséges. Az ember azon képessége, hogy Gyermekeim ellen rossz cselekedetet hajtson végre, sohasem volt nagyobb. Az ember képessége a technológia gyártására sohasem volt nagyobb, de ezzel a tudással nagymértékben visszaél, és azok a tervek, hogy életetek minden részét ellenőrizzék, már egy előrehaladott stádiumban vannak.

Ők, az ellenségeim, ellenőrizni akarják, hogy mit egyetek, igyatok és mindazt, amit annak érdekében tesztek, hogy úgy terjesszétek az Igazságot, ahogyan azt Én adtam nektek. Nem fognak nyugodni addig a napig, amíg országaitokat, pénzügyeiteket és egészségeteket ellenőrzésük alá nem veszik. Miközben ezek a tervek nyilvánvalóvá válnak, át fogják venni a vezetést minden vallás fölött is. Mivel oly sok ember nem hisz Létezésemben, kevés lesz az ellenállás azon fondorlatos tervükkel szemben, hogy lelkeket lopjanak Tőlem.

Amikor az ember azt hiszi, hogy képes szembeszállni Istennel, akkor ő nem igazán tudja, hogy Ki Vagyok. Ha pedig nem tudja, hogy Ki Vagyok, akkor ő semmit sem tud. A szíve megkeményedett, az elméje eltompult és a lelke ólomnehéz lett.

Az, aki eltávolodik Tőlem, elveszett. Aki azzal a szándékkal harcol Ellenem, hogy ellopja gyermekeim lelkét, az meghalt Számomra és az a sorsa, hogy elkárhozzon.

Én most közbe fogok lépni, hogy megállítsam e rettenetes gonosz rémtett elkövetését. Aztán, amikor végeztem, meg fogom nyitni a szemeteket, megérintem a szíveteket és csodálattal töltelek el benneteket. Hamarosan fel fogom fedni az Igazságot, mivel közületek már oly sokan nem hisznek benne.

Én vagyok mindaz, ami van, és ami lesz. Én vagyok a ti Atyátok, a Mindent- Tudó, Mindent látó, a Mindent Szerető és a Végtelenül Irgalmas. Azért jövök, hogy összegyűjtsem a hívőket. Nemsokára itt van az Én Időm, mivel Fiam Irgalmassága szinte elérkezett hozzátok.

Szeretett Atyátok,

A Legmagasságosabb Isten