Isten, az Atya: Bátorság, kicsinyeim, mert az Én Nagyszerű Királyságom hamarosan a tietek lesz

2014.07.21 14:24

Drága gyermekeim, azért teremtettem a világot, hogy Létemet megosszam mindnyájatokkal. Akkor megosztottam Szeretetemet és így a világ eggyé vált Bennem. Angyalaim örvendeztek újonnan létrehozott Királyságomban, és Szeretetem szétáradt egész Birodalmamban, mert azt kívántam, hogy így legyen.

Miközben Szeretetemet kifogásolták, tudtam, hogy Szomorúságom felerősödhet, amikor megújítom a Földet, hogy véget vessek a bűnnek. Az Én Időm, amikor mindenki Akaratom szerint fog élni, hamarosan elérkezik. Szent Akaratom jelen lesz gyermekeim szívében. Minden újra örömteli lesz. E Nagy Nap elérkeztéig, az embernek nagyon sok fájdalmat kell elviselnie, mivel a bűn nagyon eltávolította őket Tőlem.

Amíg a bűn létezik, az ember azokat a megpróbáltatásokat fogja elszenvedni, melyeket az szabott rá ki, aki gyűlöl Engem. Ő, a gonosz, úgy fogja bemutatni magát, mintha szeretne benneteket, mintha törődne veletek, s közben továbbra is hatást fog gyakorolni rátok, mindaddig, amíg el nem küldöm Fiamat, hogy Szent Karjaiba gyűjtsön benneteket. Legyetek bátrak, kicsinyeim, mert az Én Nagyszerű Királyságom hamarosan a tietek lesz, és ti családjaitokkal együtt Szent Akaratomban fogtok élni. Amikor Szent Akaratom köztetek tökéletesen megvalósul, akkor a világ – mely magába foglalja az Eget és a Földet – eggyé fog válni. Amikor már egyek vagyunk, nem lesz több fájdalom vagy bánat, mert a bűn gyökerestől ki lesz irtva.

Örök Atyátok,

A Legmagasságosabb Isten