Isten, az Atya: Gyermekek, minket csak egy rövid idő választ el a Nagy Naptól

2013.08.23 15:00

Legdrágább leányom, miközben a világ arra törekszik, hogy az átélt kétségbeesésnek értelmet adjon, tudnod kell, hogy mindennek a zűrzavarnak meg kell történnie, mielőtt mindazokat, akik szeretnek Engem, Menedékhelyemre vinném.

Hamarosan tudni fogjátok, gyermekeim, hogy Én Ki Vagyok. Azok, akik Kilétem felől bizonytalanok, végül meg fogják látni az Igazságot, és ez nagy békét fog hozni számotokra. A gonoszság Most megnövekszik a világban, és a megtévesztés leereszkedik. Könyörgök, legyetek erősek, mivel most azt a napot várom, amikor majd a megújulás elkezdődik, és minden gyermekem meg fog vigasztalódni azon a Napon, amikor szeretett Fiam kinyilvánítja Magát.

Aminek szemtanúi vagytok, az nem más, mint a Mennyei Hierarchia és a Sátán és annak minden démona közötti csata. Ez sokak számára nagyon félelemkeltő és nyugtalanító, de tudnotok kell, hogy fájdalmatok enyhítése végett közbe fogok lépni. Tudnotok kell, hogy ti az Enyéim vagytok, és hogy békét fogok hozni a világ számára, amikor megszabadítom azt fertőzésétől.

Gyermekek, minket csak egy rövid idő választ el a Nagy Naptól, és bár még sok mindennek meg kell történnie ott, ahol Fiam Szent Nevét széttépik, de mindez gyorsan fog végbemenni. Nektek most már a jövőbe kell néznetek, mivel az egy olyan nagy csillogó ékszer, hogy azon a Napon, amikor majd beléptek a Béke Új Korszakába, elfelejtitek az üldöztetést, melyet a gonosz okozott a világnak. Nektek azt kell tennetek, amire Fiam utasít benneteket. Meg kell őriznetek a nyugalmatokat, miközben a Pecsétek feltárulnak számotokra, mely Pecsétek mindnyájatok javát szolgálják, azokét is, akik lelkéért kértem, hogy könyörögjetek számukra Irgalmamért.

Ha hűségesek maradtok Parancsolataimhoz, és életeteket egységben élitek Fiammal, akkor ti már félúton vagytok. Ha továbbra is ragaszkodni fogtok a Szentségekhez, és nem vesztek részt a pogány szertartásokon, amelyek a fenevadat tisztelik, akkor nagy pártfogásra találtok Nálam.

Menjetek, és ne feledjétek, hogy Én Vagyok a Mindenható Egy Isten, és az Enyém minden Hatalom. El fogom pusztítani a gonoszt, és Új Paradicsomomat feltárom számotokra. Legyetek türelmesek. Bízzatok Bennem. Kövessétek Fiamat és fogadjátok el az Ajándékokat, melyeket Ő és szeretett Édesanyja, a Szeplőtelen Szűz Mária hoz számotokra a Keresztes Imahadjárat Imái és az Üdvösség Érme formájában.

Végül fogadjátok Pecsétemet úgy, mint a legnagyobb Ajándékok egyikét, amelyet az emberiségnek adok azóta, hogy életet adtam nekik. Különleges Kegyelmeim által újból életet adok (nektek), ha az Élő Isten Pecsétjét a magatok közelében tartjátok. Mindazok, akik a Pecséttel rendelkeznek, helyet kapnak az Új Paradicsomban.

Szeretlek benneteket, gyermekeim, de én a ti Atyátok vagyok, és meg kell engednem ezeket a megpróbáltatásokat, mert ezek segíteni fognak Nekem kigyomlálni azokat, akik soha nem fognak eltávolodni a Sátán oldaláról. Az idő, amelyet arra fogok felhasználni, hogy megnyerjem a szívüket, egy szörnyű és gyűlöletes harcot fog okozni a bukott angyalok milliói és a démonok ellen, akár csak egy lélek miatt is.

Vigasztaljon benneteket az a tudat, hogy Én megáldom mindazokat, akik tiszta és alázatos szívűek. Én szeretem mindnyájatokat, éppen ezért nem szabad feladnotok soha, amikor minden reménytelennek tűnik, mert Hatalmam azt jelenti, hogy a gonosz elpusztítása Ellenőrzésem alatt van. Nektek minden bizalmatokat Belém kell helyeznetek, különösen ebben az időben, amikor Igazságosságomat keménynek érzitek.

Szeretett Atyátok,
A Legmagasságosabb Isten