Jézus az egész világ gyermekeihez szól

2012.01.08 03:30

Drága szeretett leányom, ma a világ minden hét évnél idősebb gyermekéhez és minden egyes gyermekemhez szólok.

Ti, kicsiny gyermekeim, gyöngyszemek vagytok a Szememben.

Ti oly sok gyengéd szeretetet nyújtotok Nekem, és Én gyönyörködöm társaságotokban.

Tudnotok kell, hogy Én nagyon szeretlek benneteket. Néhányan ismernek már Engem és ez így jó.

Hívlak benneteket, hogy többet társalogjatok Velem: saját szavaitokkal, mint egy baráttal.

Ne érezzétek soha, hogy nektek olyan imákat kell megtanulnotok vagy elmondanotok, melyek nehéznek tűnnek számotokra.

Ehelyett jöjjetek Hozzám, és osszátok meg Velem gondolataitokat, minden félelmeteket, az újdonságokat, és gondjaitokat.

Én mindig mellettetek vagyok, még akkor is, ha ti figyelmen kívül hagytok Engem. Én mindig bizakodó vagyok.

Nektek, szegény fiatalok, akiknek hamis dolgokkal van tele az életetek, vagy akik az alkohol, a kábítószer rabjai vagytok, tudnotok kell a következőket:

Bár lehet, hogy magatokban ürességet éreztek, mégis Felém kell nyújtanotok kezeteket, és Én meg fogom ragadni azokat. Meg foglak menteni benneteket attól, hogy belefulladjatok a zűrzavar tengerébe.

Sokan közületek értéktelennek és jelentéktelennek érzik magukat. Annyira eltöltenek benneteket azok, akiket a zene és a hírességek világából bálványoztok, hogy teljesen semminek érzitek magatokat.

Ne érezzétek ezt soha kicsiny gyermekeim, mert ti az Én Szememben nagyon különlegesek vagytok.

Közületek mindenkinek egyedülálló helye van a Szívemben. Engedjétek meg Nekem, hogy egy utazásra vigyelek el benneteket, egy csodálatos új jövőbe.

Én egy új, csodálatos korszakot, a Béke és Dicsőség Korszakát fogom hamarosan bevezetni a Földön.

Erősnek kell maradnotok. Ne adjátok fel soha, ha úgy érzitek, hogy le vagytok törve. Ne essetek kétségbe soha, ha értéktelennek érzitek magatokat.

Ne feledjétek, hogy milyen okból születtetek. Életkörülményeitektől függetlenül, születésetek oka a következő: azért születtetek, hogy csatlakozzatok Hozzám, és részesüljetek új, dicsőséges Királyságomban.

Tudom, nehéz nektek, hogy meghalljátok Hangomat, mivel oly sok a hamis isten, akik igyekeznek elvonni a figyelmeteket.

Ígéretem a következő számotokra: úgy éljétek életeteket, hogy Bennem reméltek, Engem szerettek, Jézusotokat, és Én nektek adom a Paradicsom ajándékát. Ez a Paradicsom rátok fog várni, ha megkértek Engem, hogy segítsek utazásotokban, mely Felém vezet titeket.

Én vagyok az a szeretet, amely hiányzik az életetekből.

Én vagyok a béke, amelyet kerestek.

Én vagyok a segítség abban, hogy újra érezzétek a szeretetet szívetekben.

Én vagyok a szeretet.

Én vagyok a világosság.

Nélkülem sötétségben maradnátok.

Szeretlek benneteket, független attól, hogy mennyire bántotok és sebeztek meg Engem.

Mondjátok ezt a kis imát és Én azonnal hozzátok futok:

Jézus, ha hallasz engem, akkor hallgasd meg segélykiáltásomat.
Kérlek, segíts nekem, hogy azokkal is törődni tudjak, akik fájdalmat okoznak nekem.
Segíts nekem, hogy ne az irigység uralja az életemet, és hogy ne kívánjak olyan dolgokat magamnak, amelyek nem lehetnek az enyéim.
Ehelyett, nyisd meg a szívemet feléd, Ó Jézus.
Segíts nekem, hogy igaz szeretetet érezzek: a Te Szeretetedet, és igaz békét a szívemben. Ámen.

Örvendjetek gyermekeim, mert az égből most a szívetekhez szólok.

Én valóság vagyok.

Én létezem.

Szeretlek titeket, és nem fogom feladni soha a harcot, hogy megmentselek, és a földi új Paradicsomba magammal vihesselek benneteket, családjaitokat és barátaitokat.

Ez a Paradicsom Ádámnak és Évának lett teremtve, és most vissza fog térni a Földre.

Azt akarom, hogy ti is részesei lehessetek ennek a dicsőséges életnek, amely álmaitokat is fölülmúlja.

Megáldalak benneteket.

 

A ti szeretett barátotok,
Jézus