Keresztfeszítésem borzalmait nem úgy nyilatkoztatják ki az embereknek, ahogyan azt kellene

2011.05.07 09:50

2011. május 7., Szombat; 9:50 óra

Szeretett leányom, most fel kell venned keresztemet és segítened kell Nekem a hordozásában, azon az úton, amelyet kijelöltem számodra. Mennyit szenvedtél az elmúlt héten, szeretett leányom. Ezt azért hagytam jóvá, mert ezáltal közelebb kerültél Szent Szívemhez.

Sok lélek van arra elhívatva, hogy terjessze üzeneteimet az egész világon. Az ítélőképesség minőségét csak a lélek önkéntes megtisztulása határozhatja meg. Más szóval: ha tiszta az a lélek, akit arra választottam ki, hogy hirdesse Igéimet, akkor nagyobb hatásuk lesz az üzeneteknek. Sokkal huzamosabb hatással lesz a lélekre. Az üzenetek irgalmassággal lesznek tele, de tanításom igazságait darabos formában fogja kinyilvánítani.

A pontosságra nincs most időm, arra, amit egy embertől elvárnak, aki Igéimet egy bizonyos módon képes meghallgatni – egy egyszerű verzióban.

A világnak nem úgy nyilvánították ki a passiómat, a keresztet és a szörnyűségeket, amelyeket keresztre feszítéskor Ellenem követtek el az emberek, ahogyan azt kellett volna. Így gyermekeim, közületek kevesen értik meg azt az iszonyú bánásmódot, amelyet az emberek keze által éltem át. Ez a bánásmód ma is megtörténik, amikor kigúnyolnak, kinevetnek, átkozódnak, ignorálnak és gyaláznak Engem. Halálom elegyengette az utat, hogy lelketeket az örök kárhozattól megmentse. Ez most is így van. Ne dobjátok el magatoktól azt az ajándékot, ami megmentéseteket szolgálja, mert Igazságom elfogadása nélkül, nem menekülhettek meg.

Halljátok meg: Én vagyok az Igazság. Én vagyok a megmentésetek kulcsa. Halálos ágyatokon forduljatok Hozzám és kérjétek megváltásotokat, még akkor is, ha Engem, vagy tanításaimat elutasítottátok és létezésemet letagadtátok. Sohasem késő ahhoz, hogy Hozzám forduljatok, és hogy megkérjetek Engem arra, hogy kézen fogva Apám mennyei Királyságába vezesselek benneteket. De ezt csak addig tudjátok megtenni, ameddig itt a Földön éltek. Ez az utolsó esélyetek arra, hogy az Örök Életet felajánlják nektek. Azután már késő lesz.

 

A ti szerető Isteni Megváltótok, Jézus Krisztus