Le fogom rombolni ezeknek a szektáknak a templomait, és meg fogom állítani őket Isten gyermekei ellen elkövetett gonosz tetteikben

2014.06.15 09:30

Drága szeretett leányom, annak mértéke, ahogyan Engem figyelmen kívül hagynak, elutasítanak és gyűlölnek, meghaladja a legtöbb ember ismeretét.

Vannak olyan csoportok és szekták, amelyek a Sátán imádatára vannak szánva, és amelyek szörnyű rémtetteket követnek el annak irányítása alatt, aki gyűlöl Engem. A szegény bűnösök, akik ebben részt vesznek, eladták lelküket az ördögnek, és látszólag ők a szórakozás forrásai, de hallgassatok meg most Engem: Nekik csak egy mesterük van, és ennek a mesternek nagy hatalma van fölöttük, mert ők neki adták szabad akaratuk ajándékát. És ahogyan a Sátán megveti az emberi fajt, épp úgy fel is használja ezeket a lelkeket, bár ők valójában nem értik ezt a tényt. Gyűlöletük irántam éppoly intenzív, mint azok iránt, akik Nekem, Jézus Krisztusnak szolgálnak.

A lelkekért folytatott végső csatát a világ minden sarkában meg fogják vívni, és éppen ezek a csoportok lesznek azok, akik nagyon keményen fognak harcolni azért, hogy az embereket elszakítsák Tőlem és a végső Üdvösségtől, amelyet Isten gyermekeinek hozok. Mivel Én mindenkit szeretek – beleértve azokat is, akik feláldozták az életüket és az Örök Üdvösséghez való jogukat a hazugság királyának üres ígéreteiért –, az a kötelességem, hogy elérésük érdekében legyőzzek minden akadályt, hogy meg tudjam őket menteni.

Le fogom rombolni ezeknek a szektáknak a templomait, és meg fogom állítani őket Isten gyermekei ellen elkövetett gonosz tetteikben. Azoknak, akik kiszabadulnak a gyűlöletnek eme börtöneiből, azt ígérem, hogy rájuk várakozva fognak megtalálni Engem. Minden egyes lélekért, akik ezekből a csoportokból, a békét keresvén Hozzám jönnek, a lelkek tízszeresét fogom megtéríteni. Le fogom győzni a gonoszt, és el fogom ragadni Isten gyermekeit a Pokol mélységének széléről, nem számít, hogy mit követtek el.

Soha ne féljetek a gonosz hatalmától, ha teljesen megbíztok Bennem. Hatalmam, az Isten Hatalma, mely a Kezdet és a Vég, soha nem lesz megsemmisítve. De ha bárki is megpróbálja Isten Hatalmát megsemmisíteni – ismervén bár a következményeket -, és elutasít minden Általam tett erőfeszítést a lelke megmentése érdekében, egy örökkévalóságon át szenvedni fog.

Jézusotok