Milyen nehéz a Paradicsomhoz vezető lépcsőkön felmenni

2011.09.03 23:50

Drága szeretett leányom, ne legyenek semmiféle illúzióid azzal kapcsolatban, hogy a csaló elfordította volna a fejedet Tőlem ezekben az utolsó napokban. Te ezt annak a ténynek tulajdonítod, hogy túl elfoglalt voltál, ami nem teljesen igaz. Ő olyan ravasz, hogy idődnek minden egyes percét szándékosan zavarta meg. Ez alatt az idő alatt te tudatában voltál annak, hogy nem szántál Rám elegendő időt, nem igaz? Érezted, hogy figyelmed el van terelve, hogy elveszett vagy és aztán felismerted, hogy Nélkülem, lelkileg (bensőleg) üres lettél. Bár Én, az egész idő alatt veled voltam, mégis megengedtem, hogy úgy érezd, mintha elhagytalak volna. Így most te is megtapasztalhattad azt a kétségbeesést, amelyet azok a lelkek éreznek, akiket bűneik miatt visszautasítok.

Mindez, elengedhetetlen lelki fejlődésed miatt. Bár értelmetlennek látszik, hogy mindezt jóváhagyom, mégis ez, a szentté válás kiképzésének az egyik része, amelyet elvárok és követelek is tőled. Te, gyermekem, időről – időre érezni fogod az elhagyatottság egy bizonyos formáját, amint azt sok lélek is megérzi, akik ezen az ösvényen haladnak.

A lelki tökéletesség lépcsője nagyon hosszú. A lelkek, még mielőtt egy lépést Felém tennének, előbb, egy, két, vagy több lépést visszafele lépnek. Kérlek, leányom, mondd meg minden követőmnek, gondosan készüljenek fel erre a lépcsőre, amely nagyon fontos, még mielőtt a legfelső fokot elérnék. 2010. november 24-ei üzenetemben, amikor először beszéltem neked erről a lépcsőről, akkor elmagyaráztam, hogy egyes emberek túl gyorsan másszák meg ezeket a lépcsőfokokat. De te tudod, hogy ez hiba lenne. Légy tudatában annak, hogy Én vagyok az, aki minden időben vezetni fog téged lépéseid során.

Gyermekeim, nektek most minden lépésetekkel a lelki lépcsőt kell megmásznotok, mielőtt elérnétek a legfelső fokot a Paradicsom ajtajához. Legyetek türelmesek. Ne legyetek csalódottak, ha visszaestek. Egyszerűen álljatok ismét fel, és kezdjétek újra az út megmászását.

Gyermekeim, Én fogni fogom kezeteket és a csúcsra vezetlek benneteket, ha megengeditek ezt Nekem.

 

Szerető Megváltótok, Jézus Krisztus