Minden új törvény, melyet az ellenség Egyházamban hamarosan bevezet, gúnyolni fogja az Atyám által lefektetett Igazságot

2013.10.17 20:38

Drága szeretett leányom, bárcsak több ember hinne igazán Bennem, Jézusukban, akkor a szívükben békére találnának. Ahol nincs bizalom, ott félelem van. A félelem megakadályozza, hogy Isten Szeretete behatoljon a lelketekbe, és akkor rabbá váltok. Semmi más nem könnyíti meg a terheteket, csak egyedül az Én Világosságom.

Amikor Én az Igazságot közlöm veletek, ezt csak azért teszem, mert szeretlek benneteket, és vágyom arra a napra, amikor végre egyesülni fogunk. Ne féljetek az Igazságtól. Szeretetem el fog tölteni benneteket bátorsággal és erővel, hogy állhatatosak és hűek maradjatok Hozzám minden dologban. Én megvédem közületek mindazokat, akik ezt kérik Tőlem, de csak azok a lelkek nem fognak félni, akik teljesen átadják magukat Nekem.

A fenevad gonoszsága modern és elbűvölő módon lesz álcázva, mely a humanizmus látszata, ami a szeretet és a szegények iránti gondoskodás által fog megmutatkozni. Egy percig se higgyétek, hogy a Sátán tanítványai valaha is a valódi arcukat fogják nektek megmutatni. Minden hazugság, amellyel felcserélik az Igazságot, logikusnak fog tűnni, és mintha az mindenki javát szolgálná. Minden új törvény, melyet az ellenség Egyházamban hamarosan bevezet, gúnyolni fogja az Atyám által lefektetett Igazságot, melyet Mózesnek adott a Tízparancsolatban. Minden gesztust, legyen az bármilyen kifinomult, azzal a céllal agyalnak ki, hogy sértegessenek Engem, Jézus Krisztust, az Emberfiát. A csaló, mivel gyűlöl Engem, nem tud ellenállni annak, hogy a szolgái által ne gúnyolódjon Velem. Ő minden szakrális tárgyat meg fog szentségteleníteni a cselekedetei, szavai és a sátáni szimbólumok hozzáadása által. Csak azok fogják ezt az utálatot észrevenni és világosan megérteni, hogy ezek a gesztusok valójában mit is jelentenek, akik ismerik az Igazságot.

A Sátán hatalma összezavarhatja tanítványaimat, elvonhatja figyelmüket és gyötörheti őket. Ő, a Sátán, sosem fog békén hagyni benneteket, különösen akkor nem, amikor az Igazságról tesztek tanúságot. De tudnotok kell a következőt: őt le lehet győzni, ha teljesen megbíztok Bennem. Ha teljesen átadjátok magatokat Nekem, nem lesz elég hatalma ahhoz, hogy befolyásolja a Belém vetett bizalmatokat. Neki, a Sátánnak vége van. Uralkodása, mely az emberiség számára fájdalmas volt, véget ér. Az Ellenem irányuló utolsó sértését az antikrisztus által fogja véghezvinni, aki utánozni fog Engem, és azzal fogja becsapni a világot, hogy Ő nem más, mint Én, Jézus Krisztus, és aki azért jön, hogy megmentse a világot.

Ha ismeritek az Igazságot, akkor képesek lesztek ellenállni ennek a kísértésnek. Ha továbbra is szilárdan kitartotok az Igazság mellett, melyet a Legszentebb Biblia tartalmaz, akkor üdvözülni fogtok.

A végső támadás gyors lesz, s akkor megmutatom majd az Igazságot a világnak, amit csak azok fognak elutasítani, akik tele vannak Irántam való gyűlölettel. Ne féljetek, mert Én vagyok az emberiség egyetlen Megváltója. Csak egyedül az Én Szeretetem fog megtartani benneteket. Csak azokért a szegény lelkekért aggódjatok, akik le fognak köpni Engem, miközben Én (segítő) Kezemet nyújtom nekik, hogy Új Paradicsomomba vigyem őket.

Jézusotok