Mondd el az emberiségnek, hogy most minden az Én legszentebb Kezeimben van

2012.03.21 08:30

Drága szeretett leányom, ma este azért jövök hozzád, hogy elmondjam az emberiségnek: most minden az Én legszentebb Kezeimben van.

A globális csoport folyamatban levő terveire utalok, akik ellenőrizni akarják a pénznemeteket, egészségügyi rendszereiteket és szuverenitásotokat.

Nekik nem lesz megengedve, hogy ellenőrizzenek benneteket, és ha megpróbálnak bántani benneteket, gyermekeim, Atyám keze gyorsan le fog sújtani.

Mindazokat a hívőket, akik megkapták Atyám védelmi Pecsétjét, az Élő Isten Pecsétjét, nem fogja sérelem érni.

Ezért, leányom, neked biztosítanod kell, hogy Isten gyermekei közül sokan megkapják ehhez az azonnali közvetlen hozzáférést, a Föld minden sarkában.

Imáitok, gyermekeim, nagyon erőteljesek, különösen azoké, akik a Keresztes Imahadjárat imáit, az Isteni Irgalmasság Rózsafüzérét és a Szent Rózsafüzért naponta elimádkozzák.

Ezek az imák máris késleltettek és megakadályoztak egy nukleáris háborút, a lelkek millióit mentették meg a Pokol tűzétől, valamint sok földrengést is megakadályoztak.

Soha ne feledjétek, hogy imáitok a legnagyobb fegyveretek a gonosz ellen.

Szeretetetek Irántam, Jézus Krisztus iránt, hűségetek miatt áradt szét.

Ti, gyermekeim, a modern világ tanítványai vagytok, és nektek most hatalom adatott és a Szentlélek ajándéka, hogy Legszentebb Szavamat terjesszétek.

Ahhoz, hogy a Szentlélek erejét megkaphassátok, a segítségemet kell kérnetek, hogy minden időben az igazságot mondjátok, amikor Szent Szavamat hirdetitek.

A Keresztes Imahadjárat 39. imáját azért kaptátok ajándékba, hogy Isten minden gyermeke között járni tudjatok, és segítsetek lelküket felkészíteni az Új Paradicsomra és Második Eljövetelemre.

Segítsetek felkészíteni a lelkeket az Új Paradicsomra

Ó, Jézus, szeretett Üdvözítőm, kérlek Téged, boríts be engem Szentlelkeddel, hogy hatalommal hirdethessem Szent Szavadat, hogy Isten minden gyermeke felkészüljön Második Eljöveteledre. Könyörgöm Hozzád, Uram Jézus, minden kegyelemért, amelyre szükségem van, hogy elérhessek minden vallású, felekezetű és nemzetiségű embert, bármerre is járnék. Segíts nekem, hogy a Te nyelveddel beszélhessek, ajkaiddal megnyugtathassam a szegény lelkeket, és hogy a Te különleges Isteni Szereteteddel, mely Szent Szívedből árad, minden embert szerethessek. Segíts megmentenem a Szívedhez oly közel álló lelkeket, és engedd meg nekem, hogy megvigasztaljalak Téged, drága Jézus, amikor az elveszett lelkek továbbra is visszautasítják Irgalmadat. Jézus, én nélküled semmi vagyok, de nagylelkű segítségeddel harcolni fogok a Te Nevedben, hogy segítséget nyújtsak az egész emberiség megmentésében. Ámen.”

 

Ezen szent üzenetekből kialakult hadseregem már 700 000 lelket számlál.

Segítsetek nekem Isten még több gyermekét megtéríteni, hogy egyetlen lélek se vesszen el az ítélet idején, a sátán javára.

Meg foglak erősíteni benneteket, gyermekeim, minden Nekem végzett munkátokban.

Szeretlek benneteket, drága maradék Egyházam.

 

Szeretett Jézusotok