Nem Nekem fognak smaragddal és drágakövekkel kirakott koronát helyezni a fejemre

2012.11.25 17:25

Drága szeretett leányom, Én vagyok Krisztus, az emberi nem Üdvözítője, és hamarosan felveszem Koronámat és végre uralkodni fogok a Föld felett.

A Töviskorona azonban még Szent Fejemen marad, míg el nem jön a nagy nap, amikor végre azon a Trónon fogok ülni, melyet Atyám ígért Nekem.

Én vagyok az egyetlen Igaz Király, az egyetlen Igaz Isten, mégis Töviskoronát viselek, melyet a hálátlan emberek kezei oly kegyetlenül helyeztek a fejemre.

Nem Nekem fognak smaragddal és drágakövekkel kirakott koronát helyezni a fejemre. Ma még nem. Nem, ehelyett még mindig kínoznak Engem azáltal, hogy az Üdvösséget kegyetlenül elutasítják, amit akkor nyertem el számukra, amikor megfeszítettek Engem.

Én vártam és vártam, hogy az emberiség felemelje és kinyissa végre a szemét, hogy meglássa az Igazságot.

Mégis oly kevés Keresztény követi Tanításaimat. Ők meggyengültek a külső nyomás hatására és csendben maradtak, amint a világ átölelte a bűnt, mintha az egy jó dolog lenne.

Koronám elkészült és Én dicsőségben fogok megérkezni. Senki sem fogja elmulasztani, hogy meglásson Engem, amint eljövök majd a Mennyből.

Ezen esemény lejátszódása több órán keresztül fog tartani, és az embernek erős hitre lesz szüksége ahhoz, hogy ujjongjon és örvendezzék.

Oly sokan fognak szégyenkezni és megrémülni, amikor meglátnak Engem. Ha még akkor is megkérnek, hogy bocsássak meg nekik, még az utolsó másodpercben is meg fogom tenni.

Óvakodjatok azoktól, akik azt állítják magukról, hogy Én vagyok. Ez nagyon fontos, mert Én egyedül csak azon az egy napon fogok eljönni.

Én nem úgy fogok a Földön járni, mint egy ember, mert azt Atyám nem engedélyezte. Ne hagyjátok, hogy egy ilyen ember becsapjon benneteket.

Uralmam közel van, ezt megállítani nem lehet. Mindezt tudassátok azokkal, akik se Engem, se Létezésemet nem ismerték el, sem a próféciákat, melyeket Atyám Könyve tartalmaz.

A Sátánnak és azoknak, akik követik őt, nincs hatalmuk Felettem. Az egyetlen hatalom, ami számít, Isten hatalma, aki minden gyermekét szereti.

Készüljetek Királyságomra és legyetek boldogok. Örvendjetek annak a napnak, mert ez lesz az a nap, amikor az emberiség szenvedése egyszer s mindenkorra véget ér.

Csak azok fogják megtapasztalni Új Paradicsomomat, akik követik Tanításaimat.

Tanítványaimnak imaköröket kell létrehozniuk azok lelkének a megmentésére, akik még az utolsó napon sem fognak Hozzám jönni.

Kérlek benneteket, imádkozzátok a Keresztes Imahadjárat imáját (2. Litániát) a Védettség Kegyelméért azok számára, akiknek nincs erejük, hogy önmagukon segítsenek.

Jézusotok