Nemsokára itt a megoszlás ideje, s nektek erre fel kell készülnötök

2013.03.21 20:20

Drága szeretett leányom, mennyire megszakad a Szívem azon szomorúság miatt, melyet azok a lelkek éreznek, akik az összezavarodottság állapotában vannak utolsó pápám, szeretett Benedek pápám menekülése miatt.

Ti, gyöngéden szeretett lelkek, annyira összezavartnak és kissé egyedül érzitek magatokat. Én is érzem a ti fájdalmatokat, és nektek kitartóan kell imádkoznotok Irgalmasságom Kezéért, hogy felétek nyújthassam, megvigasztalva szomorú szíveteket.

Ez a cserbenhagyás ideje lesz számodra, leányom, mivel sokan, akik e Küldetés mellett álltak, elmennek.

A Szentségimádásra szánt időt a hét minden napjára meg kell növelned, mert csak így leszel képes, hogy egyedül és félelem nélkül járj, hogy befejezd azokat a feladatokat, amelyeket adni fogok neked, s amelyek közül sok rendkívülien nehéz feladat lesz.

Nektek, mindnyájatoknak erősnek kell maradnotok ebben az időben. Nem szabad hallgatnotok az ítélkezés hangjaira, melyek az idegeitekre mennek majd, és melyek nagymértékben növekedni fognak, amint a Nagyhét elérkezik.

Minden rágalom, minden hazugság, minden gonosz ellenvetés ezekkel a világ számára adott Üzenetekkel szemben a ti keresztetek lesz, amelyet az elkövetkező 10 napban hordoznotok kell.

Még egy pillanatra sem lesz megengedve nektek, Követőim, hogy pihenjetek, imádkozzatok vagy, hogy Legszentebb Szavamról elmélkedjetek.

Legyetek tudatában annak, hogy a Szent Rózsafüzér védelme nélkül – melyet naponta imádkoznotok kell – nyitva hagyjátok magatokat a kétségeknek, melyek nem Tőlem származnak.

Nemsokára itt a megoszlás ideje, s nektek erre fel kell készülnötök

Egy különleges Kegyelmet szeretnék adni nektek, hogy segítsen elviselni az üldöztetést és a nyomást, amelyet azért helyeznek rátok, hogy rábírjanak benneteket arra, hogy eltávolodjatok Üzeneteimtől.

Nagy hitet, bizalmat és acélidegeket fog követelni tőletek a Szent Szavamra való összpontosítás, éppen ezért, mostantól fogva naponta egyszer imádkoznotok kell a Keresztes Imahadjárat eme imáját.

A Keresztes Imahadjárat 102. imája: A hit és az Isten Üzeneteibe vetett hit megőrzésére

Drága Jézus, amikor levert vagyok, emelj föl engem.

Amikor kétségek gyötörnek, világosíts meg engem.

Amikor szomorú vagyok, mutasd meg nekem Szeretetedet.

Amikor másokat kritizálok, segíts, hogy csendben maradjak.

Amikor mások fölött nyilvánosan ítélkezem, tégy pecsétet a számra.

Amikor a Nevedet káromolom, ments meg engem és végy újból védelmedbe.

Amikor hiányzik a bátorságom, add nekem azt a kardot, amelyre szükségem van, hogy harcoljak és megmentsem azokat a lelkeket, akikre vágyakozol.

Amikor Szeretetednek ellenállok, segíts nekem, hogy teljesen elszakadjak önmagamtól és átadjam magam a Te szerető gondviselésednek.

Amikor Tőled eltávolodom, segíts nekem újból megtalálnom az Igazság Ösvényét.

Amikor megkérdőjelezem Szavadat, add meg nekem a választ, amelyet keresek.

Segíts nekem, hogy türelmes, szeretetreméltó és kedves legyek

még azok iránt is, akik átkoznak Téged.

Segíts, hogy megbocsássak azoknak, akik bántanak engem, és add meg nekem a szükséges kegyelmeket, hogy a Föld végezetéig kövesselek Téged. Ámen.

Menjetek, drága Követőim, és ne feledjétek, hogy kötelességgel tartoztok Irántam, az Egyház és Tanításaim iránt. Vegyétek az Üdvösség Kardját, és harcoljatok Velem együtt, hogy minden egyes lelket elvigyünk Királyságomba, beleértve azokat is, akik vétkeznek Ellenem.

Jézusotok