Oly sok jó és szent pap van, akik összefogtak, hogy szétszedjék ezeket az Üzeneteket

2013.04.09 23:00

Drága szeretett leányom, oly sok jó és szent pap van, akik összefogtak, hogy szétszedjék ezeket az Üzeneteket, de ahhoz nekik sem tudásuk sem pedig képesítésük nincsen, hogy ezt megtegyék. Az ő útjuk az, hogy szolgálják Istent. Ők nem engedhetik meg maguknak, hogy ilyen módon megfertőződjenek, mert ez által veszélyt jelentenek azon lelkek számára, akik felismerik a Hangomat ezekben az Üzenetekben.

Miközben a New Age szellemi gyakorlataival kérkednek, sok pap úgy véli, hogy a lelkiélettel kapcsolatos tudása azt jelenti, hogy megvan a tehetsége Isten igaz prófétáinak felismeréséhez. Annyira eltávolodtak Tőlem, hogy képtelenek felismerni Szent Szavamat. Én azért nem adtam nekik ilyen kegyelmeket, mert a büszkeség az útjukban áll.

Nektek, felszentelt Szolgáim, akik közületek azt forraljátok – Isten szolgálatában álló szent hivatalotok jelvényét fondorlatos módon eszközként felhasználva -, hogy eltávolítsátok Szavamtól egyházközösségetek híveit, tudnotok kell, hogy meg lesztek büntetve. Ti nem ismertek igazán Engem. Nem vagytok hűségesek Hozzám. Ti tudatlanok vagytok a lelkiélet ismereteiben, és nektek nincs jogotok másokat nyilvánosan megalázni, másokból gúnyt űzni, vagy bárkit is lenézni az Én nevemben.

Kivétel nélkül mindnyájan választ kell adnotok majd nekem. Meg foglak büntetni benneteket, ugyan nem a hitetlenségetek miatt, hanem a büszkeség bűne miatt, mely elhiteti veletek, hogy többet tudtok már a lelki dolgokról, mint Én, Jézus Krisztus, a Ti Mesteretek. Mennyire megsebeztek Engem. Mennyi csalódást okoztok Nekem, mert a ti árulásotok megsértette Küldetésemet, mely az utolsó a maga nemében. Mert felelősséget kell vállalnotok majd minden egyes bűnös lelkéért, akiket eltávolíttok Tőlem. És aztán, amikor az Igazságot tudatni fogják veletek, nehéz szívvel kell majd válaszolnotok ezekre a kérdésekre:

Miért utasítottátok el Kelyhemet, amikor szeretettel és bizalommal adatott meg az Igazság számotokra és amikor tudtátok a szívetekben, hogy ez Tőlem volt? Miért próbálkoztok akkor azzal, hogy megsemmisítsétek ezeket az Üzeneteket? Van fogalmatok arról, hogy mennyire komoly és szent fogadalmat tettetek az Én Nevemben? Nektek most vissza kell vonulnotok és olvasnotok kell imáimat, a Keresztes Imahadjárat imáit. Ha ezt megteszitek, akkor Én áldásomat adom rátok és a tisztánlátás erejét adom nektek. De csak az alázatos szívűek jöhetnek Hozzám.

Vonuljatok vissza. Aztán gyertek Hozzám kiüresedve (meztelenül). Hagyjátok magatok mögött ezekkel az Üzenetekkel kapcsolatban elfogult véleményeiteket, irigységből fakadó nézeteiteket és a szóbeszéden, fecsegésen és homályos célozgatásokon alapuló értékeléseteket. Amikor eljön az a nap, Én, újra megkeresztellek benneteket, és ti ismét tiszták lesztek. A lelketek olyanná válik majd, mint a kis gyermekeké, és kínzó éhséggel fogtok Jelenlétem után vágyni.

Várom válaszotokat. Én a teljes Szeretet vagyok. Én a teljes Könyörületesség vagyok. Jöjjetek Hozzám. Én vagyok minden, amire szükségetek van.

Jézusotok