Soha ne féljetek Tőlem, mert Én békében jövök

2012.12.29 19:36

Drága szeretett leányom, újból mondom mindnyájatoknak, szeretett Tanítványaim, hogy ne féljetek. Mialatt tanúi lesztek azoknak az eseményeknek, melyek talán lesújtók lesznek számotokra, emlékezzetek ezekre a Szent Szavakra, melyeket most adok nektek.

Az emberiség iránti Szeretetem oly nagy, hogy Én minden bűnt könnyen megbocsátok, nem számít, hogy azok mennyire bántók, feltéve, ha a bűnös őszinte megbánást mutat.

Soha ne féljetek Tőlem, ha valóban szerettek Engem, mert Én mindenkor megvédelek benneteket. Igen, ti szenvedni fogtok a Nevemért, amikor Engem követtek. De ez olyan dolog, amit el kell fogadnotok. Ez csupán oly csekély ára annak, amit az előttetek álló Dicsőségért fizetnetek kell.

Azoknak viszont, akik abban a téves hitben járnak Előttem, hogy nekik nincs szükségük Isten Jelenlétére, félniük kell. Ezek azok a bűnösök, akik soha nem fognak megbánást mutatni, mivel azt hiszik, hogy a sorsukat saját maguk tartják a kezükben; ők a mélységbe fognak zuhanni. Ezt a csapdát, melyet a gonosz állított fel számukra, egy ketyegő órához lehet hasonlítani. Minden perc, melyet azzal töltenek, hogy továbbra is elhagyjanak Engem, lerövidíti az idejüket. Rövid idő maradt számukra, hogy megváltsák magukat az Én Szememben.

Tudnotok kell, hogy mindkét hadsereg felsorakozott a lelkek csatájában, hogy felkészüljenek a háborúra. Az idő telik, ezért arra kérlek benneteket, hogy legyetek minden pillanatban felkészülve.

Soha ne féljetek Tőlem, mert Én békében jövök. Ellenben féljetek a fenevadtól, aki látszólag békében jön majd, de mégis azért jön, hogy elpusztítson benneteket. Ő, a gonosz, és követői a Földön azok, akiktől félnetek kell. Nem Tőlem.

Jézusotok