Sohase fenyegessétek egymást az Én Nevemben

2011.09.10 15:30

Drága szeretett leányom, ma arról beszélek veled, hogy milyen szükséges minden dologban engedelmeskedni Nekem. Leányom, ahhoz, hogy követőim méltók lehessenek szeretetemre és hűségemre, tisztelniük kell Atyám parancsait. Lehetséges, hogy időről – időre megbotlanak, mégis mindig törekedniük kell a szeretet törvényének követésére. Szeressétek egymást és helyezzétek felebarátaitokat a saját szükségleteitek elé.

Mindazoknak, akik önmagukat követőimnek nevezik, nagyon óvatosnak kell lenniük abban, hogy Legszentebb Szavaimat hogyan terjesztik. Ha az arrogancia és az öntelteség csapdájába esnek, vagy amikor az Én Nevemben másokat elítélnek, akkor nagyon megbántanak Engem. Sohase fenyegessetek másokat olyan büntetésekkel, amelyeket csak Tőlem várhatnak. Sohase mondjátok senkinek sem, hogy meg fogom büntetni őket, csak azért, mert haragot éreztek irántuk, legyen az bármilyen okból kifolyólag. Mert ha ezt teszitek, akkor vétkezni fogtok abban, hogy megtagadtok Engem, hiszen kiforgatjátok az igazságot, csakhogy az a saját elképzeléseiteknek megfeleljen. Sohase érezzétek másoknál különbnek magatokat, csak azért, mert abban az előnyben van részetek, hogy ismeritek az igazságot.

Gyermekeim, Én minden gyermekemet szeretem, még akkor is ha eltévednek, és elkóborolnak. Imádkozzatok értük, minden időben, ha igényt tartotok arra, hogy követőim lehessetek. Az igazságot prédikáljátok, minden eszközzel. Mindig meséljetek nekik gyermekeim iránti mély szeretetemről. De sohasem szabad elítéljétek őket. Sohase mondjátok másoknak, hogy bűneik miatt, vagy amelyeket ti bűnnek tartotok, meg lesznek Általam bűntetve, mert ehhez nincs semmi jogotok.

A mai üzenetem egyszerű. Ha szerettek Engem, és ha a Nevemben beszéltek, akkor sohasem szabad önmagatokat felmagasztalnotok. Sohasem szabad a Nevemben megfenyegetnetek, vagy rágalmaznotok testvéreiteket.

Emlékezzetek mindig arra, hogy azért, mert követőim vagytok, éppen hitetek miatt lesztek a csaló célpontjai. Ezért óvatosak kell legyetek, hogy ne cselezzen ki benneteket azáltal, hogy vétkeztek testvéreitek ellen.

Maradjatok erősek, gyermekeim. Azért adom nektek ezt az üzenetet, hogy vezesselek, és hogy a helyes úton tartsalak benneteket, amely Felém vezet.

A ti szeretett Jézusotok, Az emberiség Királya