Szűz Mária: Ha a Rózsafüzért imádkozzátok, segíthettek saját nemzetetek megmentésében

2012.02.05 13:15

Gyermekem, felszólítom minden gyermekemet, hogy ebben az időben a világ egységéért imádkozzanak.

A Fiamba vetett hit eltűnik, és ez gyermekeimet lelki sivárságban hagyja.

Én vagyok a ti Szeplőtelen Szívű Édesanyátok, és Fiam, Jézus Krisztus iránt érzett szeretetem által, szorosan együtt fogok működni vele, az emberiség megmentésén.

Amikor közbenjárásomért imádkoztok Hozzám, könyörögni fogok Atyámhoz, a Legmagasságosabb Istenhez, hogy tartsa vissza igazságszolgáltató kezét a súlyos büntetéstől, mely azért fog a Földre zúdulni, hogy megállítsa a gonoszság terjedését.

Segíteni fogok nektek, gyermekeim, hogy Fiam Szívéhez közelebb kerüljetek. Azáltal, hogy együtt dolgozunk, gyermekeim, elháríthatjuk a katasztrófákat világszerte.

Soha ne feledjétek, hogy milyen fontos az Én Legszentebb Rózsafüzérem; mert ha azt minden nap imádkozzátok, segíthettek saját nemzetetek megmentésében.

Amikor az Én Rózsafüzéremet imádkozzátok, akkor a sátán ereje meggyengül. Mérhetetlen kínjában elmenekül és tehetetlen lesz. Nagyon fontos – nem számít, milyen keresztény valláshoz tartoztok -, hogy legalább naponta egyszer elimádkozzátok.

Oly sok ember nem fogad el Engem, az ő Áldott Édesanyját.

Fiamhoz hasonlóan, Engem is visszautasítanak, kigúnyolnak, sértegetnek és megvetnek. Mégis, ha segítségemet kéritek, akkor egyenesen Fiam, Jézus Krisztus Szent Szívéhez tudom elvinni a lelkeket.

Gyermekeim, a ti Megváltótok az Én Fiam, Jézus Krisztus, aki sohasem fogja a bűnöst visszautasítani, nem számít, hogy mennyire elfeketedett már a lelkük.

Ha sajnáljátok azt, hogy megbántottátok Őt, akkor hívjatok csak Engem, szerető Édesanyátokat, és Én kézen fogva viszlek el Hozzá benneteket.

Fiam jönni készül, hogy minden gyermekét összegyűjtse; hogy ti mindnyájan egyesülhessetek Vele az Új Paradicsomban. Oda csak a tiszta és alázatos lelkek léphetnek majd be.

Nektek el kell most kezdenetek a felkészülést. Kezdjétek Szent Rózsafüzérem imádkozásával.

Olyan fontos ez az ima, hogy a Keresztes Imahadjárat egyik önálló imája kell, hogy legyen.

A Keresztes Imahadjárat 26. imája: A Szent Rózsafüzér Szűz Máriához (Üdvözlégy Rózsafüzér)

Imádkozzátok a Rózsafüzért, hogy segítsen megmenteni nemzeteteket

Bevezető ima – Szent Rózsafüzér Királynéja,….

(1) Hiszek egy Istenben (Apostoli hitvallás)

(2) Mi Atyánk

(3) Bevezető három Üdvözlégy titkokkal

(4) Dicsőség …

Fatimai fohász – Ó, Jézusom…

Titkonként ( x (5)) ismételjük:

(5) Mi Atyánk

(6) Üdvözlégy tized

(7) Dicsőség …

Fatimai fohász – Ó, Jézusom…

Az 5 tized után:

(8) Befejezés – Könyörögjünk…

Érezzétek a békét, gyermekeim, amikor Szent Rózsafüzéremet elmélkedve imádkozzátok. Mivel kegyelmek fognak rátok kiáradni, miután elimádkoztátok, tudni fogjátok, hogy a csaló eltávolodott tőletek, és helyébe a szeretet költözött. A szeretet Örök Atyámtól jön.

Amikor a szívetekben szeretetet éreztek, akkor tudni fogjátok, hogy megnyertétek a gonosszal vívott csatát.

Szeretett Királynőtök, az Angyalok Királynője
 

Az Üdvösség Anyja