Szűz Mária: mindig a szívedre hallgass

2011.09.06 20:20

Szeretett Fiam, Jézus Krisztus nevében jövök. Én vagyok az, a ti, áldott Édesanyátok.

Téged, gyermekem, üldözni fognak. Minden olyan kísérlet, amellyel be akarnak csapni téged, az a sátán műve. Neked, gyermekem, csak egyetlen hangot szabad követned és az, az Én drága Fiam, Jézus Krisztus hangja. Fegyverkezz most fel gyermekem, mert most, úgy a támadások, mint a te szenvedésed is, növekedni fognak. Te ezt ki fogod bírni, azon kegyelmek által, amelyeket ajándékozni fogok neked. Állítsd le félelemmel telt gondolataidat és tégy félre minden kétséget.

Ne engedd, hogy elterelődjön figyelmed, mert ez a csaló munkálkodásának köszönhető. Ezek nem a Fiamtól származnak. Hallgass mindig a szívedre. Akkor tudni fogod az igazságot. Én, a te szeretett Édesanyád, szeretlek téged, ezért engedd meg Nekem kérlek, hogy minden védelmemet felajánljam neked a gonosz ellen.

Menj békével és szeretettel.

 

Szerető Édesanyád,

Édesanyátok, a béke Királynője