Ti, akik most gúnyoltok Engem, mivel elutasítjátok Üzeneteimet, valóban azt hiszitek, hogy Én megosztanám Egyházamat?

2013.09.01 17:05

Drága szeretett leányom, végre megköszönöd Nekem ezt a nagyon nehéz Küldetést. Tudom, hogy mennyi fájdalmat okozott neked, hogy Isten Szavát hirdeted, mert ez sok haragot kelt azok között, akik azt hiszik, hogy ők elit (csoport) lennének.

Leányom, tudnod kell, hogy bár élvezed kegyeimet, mindig egyedül fogsz járni, és végül a vadonban fogod végezni, akárcsak a téged megelőző idők prófétái. Küldeni fogok néhány embert, hogy segítsenek neked, de te mindig elszigetelt leszel. Azonban Én mindig együtt leszek veled, miközben a farkasok vadászni fognak rád.  

Mondd el a következőket azoknak, akik igaz tanítványaimnak, papjaimnak és felszentelt szolgáimnak tartják magukat köztetek: Én mindig meg fogom hallani a kicsinyek, a gyengék, az alázatosak és a tiszta szívűek hangját. Még ha félnek is Üzeneteimtől, Én akkor is kegyeimben részesítem majd azokat, akik valóban szeretnek Engem. Hogy kik ezek, akikről most beszélek? Azokra utalok, akik sohasem felejtették el, amit mondtam nekik. Hordozzátok Keresztemet, és kövessetek Engem, de legyetek felkészülve arra, hogy amikor Isten Szavát minden rosszindulat nélkül mondjátok, akkor az Én fájdalmamat fogjátok elszenvedni.  Attól függetlenül, hogy milyen civilizáltnak tartjátok a világot ebben az időben, gyűlölni fognak benneteket, amikor dacosan kiálltok majd azok ellen, akik gyűlölnek Engem. Amikor ők Engem gyűlölnek, akkor benneteket fognak keresztrefeszíteni.

Én meghallgatom a szelídeket. Megáldom azokat, akik egyértelmű Utasításaimat elviszik hozzátok, hogy szeressétek egymást, független attól, hogy mennyire kínoznak benneteket. Azoknak mondom közületek, akik ezen Üzeneteken keresztül elutasítanak Engem: nektek nem szabad kétségeitek miatt senki ellen gyűlöletet terjesztenetek az Én Nevemben. Én, Jézus Krisztus, most elmondom nektek, hogy az ördög eljött, hogy bejelentse ezt az Isten minden gyermeke elleni végső támadást. Azok közületek, akik vonakodnak attól, hogy hallgassanak Rám, el fognak esni az ő rajongó szolgáinak bűvöletétől.

Nem tudjátok, hogy a Sátán meg fogja támadni Egyházamat, és hogy ez meg volt jövendölve? Ellenségeim köztetek fognak járni és ti mégsem tartjátok azt elfogadhatónak, hogy Én ezt megengedném. Tudnotok kell, hogy az Armageddon csatája két tábort foglal magába: azokét, akik hisznek Istenben és Isten Szavát követik, és a gonoszét meg annak hadseregét, és mindazokat, akiket megtéveszt. A Sátán sokakat meg fog téveszteni Egyházamban, és csak azok lesznek képesek ellenállni a csábításnak, akik továbbra is éberek maradnak, és figyelnek a tanbeli hibákra. A csaló legerősebb eszköze a csábítás. Ő úgy csal, hogy az Igazság hirdetésének látszatát kelti.

Arra buzdítom azokat a szegény lelkeket, akik szeretnek Engem, és akik hűségesek maradnak földi Egyházamhoz, hogy hallgassanak meg Engem: Nektek hűségeseknek kell maradnotok Egyházamhoz, és el kell fogadnotok a fegyelmi szabályokat, amennyiben feletteseitek hűek maradnak ahhoz, amit Kereszthalálom által adtam a világnak. A választás ideje közel van. Az utálat még nem következett be, de amikor látjátok a hibákat, amelyek Tanításaim és a Szentségek Ajándéka ellen irányulnak, (akkor) távoznotok kell. Ez a nap közel van. Aztán össze kell gyűlnetek és továbbra is követnetek kell Egyházam Szabályait, ahogyan azt Péter, még a ti időtök előtt meghatározta.

Ti, akik most gúnyoltok Engem, mivel elutasítjátok Üzeneteimet, valóban azt hiszitek, hogy Én megosztanám Egyházamat? Mielőtt eltaszítjátok Prófétámat, várjatok addig a napig, amíg arra kérnek benneteket, hogy földi Egyházam Nevében hűséget esküdjetek a hazugságoknak. Csak azért nem doblak félre benneteket, és azért nem engedem, hogy a démonok felfaljanak titeket, mert nagyon erős az irántatok való Szeretetem.  

Jézusotok