Ti nem ismertek Engem, mivel nem ismertek fel Engem

2013.10.13 18:00

Drága szeretett leányom, amikor ti, akik elhagyatottnak érzitek magatokat és bizonytalannak a világ iránti Szeretetemet illetően, soha nem szabad feladnotok, hogy hívjatok Engem, hogy segítsek nektek.

Időről időre a reménytelenség, a félelem és a magány érzését fogjátok érezni, amennyiben betartjátok Szent Szavamat, mely a Szentírás által a világnak adatott. Még most is, amikor Szent Evangéliumomat még mindig bemutatják nektek, nagyon elszigeteltnek fogjátok érezni magatokat, mivel csak kevés ember ülteti azt gyakorlatba, amit Szent Szavam által tanítottam nekik.

Ha azt mondjátok, hogy szeretitek felebarátotokat, és mégis rágalmazzátok őt, ti akkor is Hozzám tartoztok. Ha azt mondjátok, hogy hisztek a Tízparancsolatban, de ti azokat a saját életmódotoknak megfelelően igazítjátok, akkor vakok vagytok az Igazságra. Ha elfogadjátok az Általam nektek adott Szentségeket, de megszegitek azokat, akkor ti megsértetek Engem. Amikor Szent Igémet másoknak hirdetitek, és magatokat előtérbe helyezvén azt mondjátok, hogy ti Isten Szemében méltóbbak vagytok, mint ők, akkor megbántotok Engem. Amikor azt a kijelentést teszitek, hogy Isten Szavának nincs jelentősege egy modern világban és azt alkalmassá kell tenni, hogy elnyerje egy szekuláris világ tetszését, akkor ti Isten Arcába köptök. Amikor úgy vélitek, hogy a Rólam való tudásotok felülmúlja Szent Szavamat, ahogyan azt most ezeken az Üzeneteken keresztül adom nektek, és hogy azokban hibák vannak, akkor ti figyelmen kívül hagyjátok az Igazságot. Ti nem ismertek Engem, mivel nem ismertek fel Engem.

Tehát, még közületek azok is, akik egyetértenek azzal, ahogyan ti Szent Szavamat értelmezitek, de elutasítanak Engem ebben a Küldetésben: ti már elhagytatok Engem. Nektek különösképpen hívnotok kell Engem, hogy segítsek nektek, mert Nélkülem semmik vagytok.

Jézusotok